بازدید 6487
۷

درخواست طلاق از زن حسود

کد خبر: ۴۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 15 December 2014
مرد جوان كه از حسادت هاي همسرش خسته شده بود به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش ابتکار، چندي پيش مرد جوان با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم مرتب به همه حسادت مي‌كند. كافي است ببيند كه كسي چيزي خريده و يا كاري را انجام داده است او هم بايد بلافاصله همان چيز را بخرد و يا همان كار را انجام بدهد.

 مرد جوان ادامه داد: ديگر از دست كارهاي او خسته شدم. در اين مدتي كه با او زندگي مي‌كنم همسرم مرتب و بارها به ديگران حسادت كرده است. او هميشه چشمش به دنبال زندگي ديگران است و مي‌خواهد ببيند كه كي چه كاري را انجام داده است تا بلافاصله او هم همان كار را انجام دهد.

 وي افزود: ديگر همه او را شناخته اند و حتي او را مسخره هم مي‌كنند. هرچه با او صحبت مي‌كنم بي فايده است و او باز هم كار خودش را مي‌كند. حتي گاهي اوقات كارهايش باعث مي‌شود كه من خجالت بكشم عده‌اي حتي همسرم را مسخره مي‌کنند. براي همين ديگر نمي‌خواهم با او زندگي كنم و مي‌خواهم براي هميشه از او جدا شوم. بعد از حرف هاي اين مرد قاضي دستور احضار همسر وي را نيز صادر كرد تا صحبت هاي او را هم بشنود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
حسود هرگز نیاسود .

شاید بهترین کار را کردی جوان .
تابناک جان باز هم پرونده ای را انتخاب کردی که زن در آن مقصر به نظر می رسد ؟؟؟ اگر قرار باشد زنان یک صفت منفی شوهرشان را بزرگ کنند و برای طلاق اقدام کنند ، تمام خانواده ها از هم پاشیده می شود .
که چی مثلا؟ یه تنه بری به قاضی راضی برمیگردی، مسائل همیشه دو سر دارن نمیشه همینجوری یکیو متهم کرد رای هم صادر کرد، این چه خبری بود؟
حسود لایسود ما هم در اقوام داریم و خانمم هرگاه چیزی میخریم از دید زن فامیلمان پنهان میسازد چرا که وی بی نهایت حسود است و فردا ان را میخرد و فشارش به شوهرش که برادرم باشد میاید . خدا وکیلی طلاقش بده بره
از سری داستانهای خانوادگی تابناک!!!!
الحسود لا یسود . ولی ابتدا باید اصل موضوع را ثابت کرد
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان