بازدید 2404

آمریکا جرأت تهدید ایران را ندارد

کد خبر: ۴۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 14 December 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: آمریکا اگر توان و عرضه جنگیدن داشت در عراق می‌ماند، استکبار قصد دارد با فشار، اسلحه و بمباران خود را مطرح کند.

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر جان‌کری در حمایت از رژیم اشغال‌گر قدس اظهار داشت: آمریکا همواره تحت سیطره رژیم صهیونیستی بوده و اشغالگران قدس در پی تحمیل سیاست‌های خود هستند.   
 
وی افزود: آمریکا اگر توان و عرضه جنگیدن داشت در عراق و افغانستان می‌ماند، این کشور به دنبال حاکمیت بر دنیا است و قصد دارد با فشار، اسلحه و بمباران خود را مطرح کند و قطعا جرأت و توان تهدید ایران را ندارد.   
 
رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس، خاطر نشان کرد: دوران استفاده از سلاح و منطق زور گذشته و ملت‌ها بیدار شده‌اند و همواره در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.  

گفتنی است، "جان کری" وزیر خارجه آمریکا با حضور در مجمع "سابان" متعلق به میلیاردر صهیونیست"حاییم سابان" به اظهارنظر در رابطه با روابط آمریکا و اسرائیل پرداخت.

کری در سخنرانی خود در این مجمع صهیونیستی اظهار داشت: ما می‌خواهیم از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کنیم، زیرا این موضوع به نفع امنیت در غرب آسیا و آینده‌ای امن برای کل منطقه و اسرائیل است.

 وی مدعی شد: باور داریم بهترین راه برای جلوگیری از یک ایران مجهز به سلاح اتمی (!) ،یک راه حل قابل راستی آزمایی و توافقی است که از راه مذاکره حاصل شود. موفقیت در مذاکرات یعنی جهان برای همه از جمله اسرائیل بهتر و امن تر خواهد بود."

کری در مورد روابط آمریکا با تل آویو، گفت:" روابط ما با آنها عمیق و راهبردی است، ما متعهد به امنیت اسرائیل هستیم."‎
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار