بازدید 1576

فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است

کد خبر: ۴۵۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 14 December 2014
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس گفت: آن چیزی که مسئولین را ماندگار می کند و فلسفه وجودی ماست، خدمت به مردم است.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد بیاتیان امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران بخش کرانی و چنگ الماس شهرستان بیجار که در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان(ع) اظهار کرد: جمعیت میلیونی، تاریخی و بی نظیر اربعین حسینی نشان از ارادت و اخلاص این جمعیت به ائمه اطهار و ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: شهرستان بیجار به لحاظ برخورداری از امکانات محروم ترین شهر است و هر کدام از بخش ها در بسیاری از شاخصه ها از میانگین کشوری و حتی استانی پایین تر است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به منابع و معادن غنی در بخش کرانی بیان کرد: بخش کرانی با وجود دارا بودن منابع بسیار غنی از محدودیت رنج می برد که امیدواریم با تلاش بخشدار جدید این بخش، شاهد افزایش شاخص های توسعه در این بخش باشیم.

وی افزود: مردم ما قدرشناس و قدردان زحمات مسئولان نظام هستند، نظام مردم سالار که بر اساس آموزه های دینی بنیان نهاده شده است.

سیدمحمد بیاتیان عنوان کرد: رهبر فرزانه هر ساله نقشه راه خدمتگزاران به نظام را با انتخاب شعارهای سال مشخص می‌کنند و انشاالله ما بتوانیم بر پایه منویات مقام معظم رهبری به این ملت خدمت کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر