بازدید 1713

رژیم صهیونیستی از اقدامات داعش به وجد می آید

کد خبر: ۴۵۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ 14 December 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که تضعیف مقاومت را راهبرد کلان تل آویو می داند، گفت: رژیم صهیونیستی که حامی اصلی تروریست های تکفیری است با حمله به مواضع ارتش سوریه از آنها حمایت می کند.

احمدبخشایش اردستانی در گفت و گو با خانه ملت گفت: اسرائیل از موفقیت های چندماه اخیر ارتش سوریه و همچنین تثبیت ارتش عراق در جنگ با تروریست های تکفیری به هیچ وجه خرسند نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:‌رژیم صهیونیستی با هر موفقیت استراتژیک ارتش سوریه با حمله به مواضع نیروهای مقاومت دست به حمله می زند .

وی که خط مرگ اسرائیل را پیروزی مقاومت می داند،گفت: رژیم صهیونیستی از جنایات داعش و تروریست های تکفیری لذت می برد و از این موضوع لذت می برند و برای پیشبرد اهداف خود در تخریب زیر ساخت های سوریه و حتی عراق از هیچ حمایت اطلاعاتی و عملیاتی کوتاهی نمی کند.

بخشایش در تشریح حمایت های پنهان  رژیم صهیونیستی از داعش گفت: تل آویو به شدت نگران وجه خود در اذهان عمومی مردم جهان است و به همین دلیل با حملات گاه و بی گاه به ارتش سوریه تحت عنوانین مختلف و یا ارسال کردن اطلاعات نظامی برنامه خود را دنبال می کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس با استناد به برخی گزارش ها درباره تسلیح تروریست های تکفیری گفت: اسرائیل از هر کانال که امکان پذیر باشد همکاری با تروریست های تکفیری را دنبال می کند اما از آنجایی که آمریکا و کشورهای اروپایی از رویارویی با لابی های صهیونیستی واهمه دارند ، از کنار مستندات فاحش بی تفاوت عبور می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار