بازدید 3177
۱

فريب جويندگان کار از طريق آگهي تبليغاتي

کد خبر: ۴۵۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹ 14 December 2014
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري کلاهبرداري که با دادن وعده‌هاي اشتغال زايي اقدام به کلاهبرداري ازجوانان مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ سليم سليمي فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي وصول يک فقره پرونده مبني بر جعل و کلاهبرداري که شاکي اعلام داشت تحت تاثير آگهي تبليغاتي با عنوان «فرصتي براي کارآفريني» مورد فريب و کلاهبرداري قرار گرفته، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. و

ي افزود: در ادامه تحقيقات، شاکي اظهار داشت از طريق آگهي تبليغاتي با عنوان «فرصتي براي کارآفريني» و اعلام سه شماره تلفن تماس، با توجه به اينکه به علت بيکاري تحت فشار بودم با شماره‌هاي ذکر شده تماس گرفته و با گرفتن آدرس به محل مورد نظرمراجعه و خواستار شغل و راهنمايي شغلي مناسب شد.

سرهنگ سليمي افزود: شاکي عنوان داشت که طي قرار دادي که با اين شرکت داشتم مبلغ 20 ميليون ريال جهت تضمين ساخت فيلتر پرايد پرداخت کردم و قرار شد هر هفته دو مرحله جهت دريافت مواد اوليه به شرکت مراجعه و پس از تحويل دادن کالاي توليد شده با بنده تسويه حساب نمايند، اما فقط يک بار به بنده جنس داده و پس از تحويل دادن اجناس هيچ پولي به وي نداده‌اند.

وي در ادامه تصريح کرد: اين شخص که پس از گذشت چند روز مجددا براي گرفتن پول خود به آدرس مورد نظر مراجعه مي‌کند، متوجه متواري شدن افراد آن موسسه مي‌شود و سريعا موضوع را به پليس گزارش مي‌دهد.

 وي افزود: پس ازبررسي و تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که مسئول آن موسسه با دادن آگهي اشتغال به کار در روزنامه از چندين نفر کلاهبرداري کرده است.

جانشين انتظامي شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در تحقيقات فني پليسي، متهم شناسايي و احضار و در بازجويي‌هاي انجام شده به بزه انتسابي اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم در خصوص اين پرونده اظهار داشت که علاوه بر شاکي فوق از 7 نفر ديگر نيز با هويت‌هاي مشخص هر کدام به مبلغ 20ميليون ريال کلاهبرداري کرده است.

سرهنگ سليمي خاطر نشان کرد: در اين خصوص از ديگر مالباختگان جهت تکميل پرونده دعوت به عمل آمده و متهم بادستور مقام قضايي براي تکميل نهايي پرونده و صدور وثيقه به مراجع قضايي منتقل شد.

سرهنگ سليم سليمي فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي وصول يک فقره پرونده مبني بر جعل و کلاهبرداري که شاکي اعلام داشت تحت تاثير آگهي تبليغاتي با عنوان «فرصتي براي کارآفريني» مورد فريب و کلاهبرداري قرار گرفته، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امان از بیکاری و نداری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل