بازدید 4829
۱

عاملان جنايت جسد راننده پرايد را به آتش کشيدند

کد خبر: ۴۵۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 14 December 2014
جسد سوخته راننده 19 ساله اي در بيابان هاي انتهاي شهرک التيمور مشهد در حالي کشف شد که عامل يا عاملان جنايت او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده اند.

به گزارش خراسان، بعداز ظهر روز گذشته، يکي از رهگذران با مشاهده جسد نيمه سوخته جواني که در بيابان هاي اطراف شهرک التيمور مشهد رها شده بود مراتب را به پليس گزارش داد. دقايقي بعد نيروهاي انتظامي با تاييد کشف جسد سوخته و حفظ صحنه حادثه، قاضي سيد جواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) را در جريان موضوع قرار دادند و بدين ترتيب تحقيقات قضايي در اين باره آغاز شد.

بررسي ها بيانگر آن بود که حدود 12ساعت از مرگ جوان 19ساله با ضربات متعدد چاقو مي گذرد اين در حالي بود که عامل يا عاملان جنايت جسد اين جوان را نيز به آتش کشيده بودند که بخشي از اعضاي بدن وي در شعله هاي آتش سوخته بود.

اين گزارش حاکي است: در همان دقايق اوليه کشف جسد، هويت مقتول که "ع" نام دارد شناسايي و مشخص شد که او آخرين بار در نيمه شب قبل از کشف جسد با خانواده اش تماس داشته است.

بنابراين گزارش، خون هاي ريخته شده در محل نيز نشان مي داد که عامل يا عاملان جنايت در محل کشف جسد با راننده مذکور که لباس هاي نويي نيز بر تن داشت درگير شده اند.

اما اثري از خودروي پرايد 131 سفيد رنگ مقتول به دست نيامد. در حالي که تحقيقات قاضي ويژه قتل عمد تا ساعت 19 بعداز ظهر روز گذشته به طول انجاميد، وي دستورات ويژه اي را براي پي گيري سرنخ هاي موجود صادر کرد و جسد نيز براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طفلکی
بیچاره مادرش و خانواده اش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار