بازدید 3275
جعفر کاشانی:

مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم

کد خبر: ۴۵۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳ 10 December 2014
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر سپرده شدن پست مدیرعاملی این باشگاه به وی گفت: همه ما به دنبال این هستیم باشگاه شکل بگیرد اما مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم.

جعفر کاشانی در گفتگو با مهر، در خصوص شایعه ملاقات وی و دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس با استاندار تهران و وزیر ورزش بیان کرد: ما هیچ ملاقاتی با استاندار نداشتیم و اصلا به استانداری نرفتیم. نمی‌دانم این خبر از کجا نشات می‌گیرد اما چنین ملاقاتی نداشتیم. با وزیر ورزش هم ملاقاتی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در دو هفته اخیر به وزارت ورزش نرفته است ادامه داد: ما خیلی وقت‌ها با آقایان خادم و گرشاسبی صحبت می‌کنیم و جلسه هم داریم ولی اینکه امروز با وزیر ورزش جلسه داشته‌ایم صحت ندارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی گفت: تیم بزرگ همواره مشکلات زیادی دارد. این مشکل هم از سوی مسئولان در حال پیگیری است تا سوء تفاهم بوجود آمده هر چه زودتر رفع بشود و سیاسی از زندان آزاد شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه پیشنهاد مدیرعاملی به شما صحت دارد، خاطرنشان کرد: من مدیرعامل این باشگاه نمی‌شوم. همه ما پرسپولیسی‌ها به دنبال این هستیم تا تیم را به باشگاه تبدیل کنیم و هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم ولی من نمی‌توانم مدیرعامل باشگاه بشوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار