بازدید 2512

روایت نعمتی از اولین حضور در جمع کمانداران سالم

عضو تیم ملی ریکرو بانوان می‌گوید با کسب سهمیه المپیک به دنبال آن است تا به عنوان یک فرد معلول، حضور زنان را در رشته تیر و کمان در المپیک پررنگ‌تر کند.
کد خبر: ۴۵۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 10 December 2014
عضو تیم ملی ریکرو بانوان می‌گوید با کسب سهمیه المپیک به دنبال آن است تا به عنوان یک فرد معلول، حضور زنان را در رشته تیر و کمان در المپیک پررنگ‌تر کند.

زهرا نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اولین تجربه حضورش در اردوی تیم ملی ریکرو بانوان اظهار کرد: با همکاری و تعامل خوبی که اعضای تیم ملی ریکرو بانوان در این اردو با من داشتند، واقعا احساس نمی‌کردم که به عنوان یک فرد معلول در اردوی تیم ملی حضور داشتم. بویژه حضور حجت‌الله واعظی به عنوان سرمربی ‌تیم و شناختی که از نظر روانی و شرایط جسمانی من دارد، انگیزه من را برای موفقیت و کسب سهمیه ورودی المپیک چند برابر کرده است.

وی افزود: از آنجا که قرار است هم در المپیک و هم پارالمپیک حضور پیدا کنم، قطعا کار سختی پیش رو خواهم داشت. البته در پارالمپیک به خاطر اینکه چند رکورد جهانی را ثبت کردم، حرف زیادی برای گفتن دارم و کسب سهمیه پارالمپیک به مراتب راحت‌تر از المپیک است. اما به هر صورت اجازه نخواهم داد سختی‌ها مانعی برای افتخارآفرینی من در المپیک شود.

نعمتی تصریح کرد: در المپیک به خاطر بالا بودن سطح رقابت‌ها و با توجه به شرایط جسمانی ام برای کسب سهمیه، باید چند صحنه بین‌المللی و جهانی را تجربه کنم تا با آمادگی بهتر و بالایی به میدان بروم.

نعمتی با اشاره به حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون تیروکمان از وی گفت: با تعامل خوبی که بین این دو فدراسیون وجود دارد و با حمایتی که از من به عمل می‌آورند، امیدوارم بتوانم زحمات این دو فدراسیون را با عملکرد موفقم در کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک پاسخ گو باشم. البته اگر بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم، هیچ مشکلی برای کسب سهمیه پارالمپیک نخواهم داشت.

عضو تیم ملی ریکرو بانوان با اشاره به بالا بودن رکورد وی نسبت به سایر اردونشینان در اولین اردوی تیم ملی ریکرو بانوان خاطرنشان کرد: از اینکه در اولین تجربه‌ حضورم در اردوی تیم ملی تیر و کمان شروع خوبی داشتم بسیار خوشحالم؛ اما به هر صورت با این رکوردزنی نباید نگاهم تنها معطوف به تیم ایران باشد، بلکه باید سعی کنم رکوردم را در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی نیز ارتقا ببخشم. زیرا سایر کشورها نیز ورزشکاران قدری در رشته ریکرو دارند و من باید تلاش کنم رکوردم را با آن‌ها بسنجم.

وی در پایان گفت: نفر اول یا آخر بودن در تیم ملی برای من مهم نیست، بلکه هدفم به اهتزاز در آوردن پرچم کشورم در المپیک است و دوست دارم این هدف برای نخستین بار در قالب تیم ملی ریکرو بانوان اتفاق بیفتد نه به صورت انفرادی.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها