بازدید 2681
افسانه:

برنامه‌ام حضور در فینال‌های مسابقات جهانی است

ملی‌پوش کاتای بانوان کاراته گفت: برنامه‌ریزی‌ام معطوف رقابت‌های جهانی ۲ سال آینده است و مطمئن باشید برای رسیدن به فینال این مسابقات تمام توانم را به کار می‌گیرم.
کد خبر: ۴۵۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 08 December 2014
ملی‌پوش کاتای بانوان کاراته گفت: برنامه‌ریزی‌ام معطوف رقابت‌های جهانی ۲ سال آینده است و مطمئن باشید برای رسیدن به فینال این مسابقات تمام توانم را به کار می‌گیرم.

مهسا افسانه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تلاشم را صدبرابر کردم تا برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی 2 سال آینده آماده شوم. می‌توانم فینالیست این مسابقات باشم و مطمئن باشید با نمایش‌های عجیبی که در آینده از من خواهید دید توانایی رسیدن به این هدف را نیز دارم.

وی ادامه داد: تمرینات تخصصی و بدنسازی را استارت زدم تا در رقابت‌های لیگ به همراه دانشگاه آزاد مبارزه کنم. این تیم شایستگی رسیدن به قهرمانی لیگ را دارد و 100 درصد به این عنوان نیز نائل خواهد آمد. بعد از رقابت‌های لیگ در سال آینده مسابقات بسیار زیادی پیش رو است که امیدوارم بتوانم در آنها حاضر شوم.

رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود یا کشورهای اسلامی میدان‌های خوبی هستند که می‌توانم خودم را در آنها برای جهانی آماده کنم.

ملی‌پوش کاتای کاراته عنوان کرد: در کاتا باید شناخته شده باشی تا به نتیجه‌ای که دنبال می‌کنی برسی. نباید در رقابت‌های جهانی آلمان از فرانسه می‌باختم. در روز آخر به شدت استرس داشتم و شب قبل از مسابقه اصلا نخوابیدم. حضور مداوم در مسابقات باعث شده داوران مرا بشناسند که بدین ترتیب خیلی از مسائل دیگر نیز حل می‌شود. حضور دائم در مسابقات کمک بزرگی برای بالا بردن سطح کیفی کار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار