بازدید 2833

سطح لیگ جهانی كشتی فرنگی از آزاد بالاتر بود

رئیس امور باشگا‌های فدراسیون كشتی اعلام کرد سطح مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی از نظر كیفی و كمی به مراتب از لیگ جهانی كشتی آزاد كه هفته گذشته در جویبار برگزار شد، بالاتر بود.
کد خبر: ۴۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ 08 December 2014
رئیس امور باشگا‌های فدراسیون كشتی اعلام کرد سطح مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی از نظر كیفی و كمی به مراتب از لیگ جهانی كشتی آزاد كه هفته گذشته در جویبار برگزار شد، بالاتر بود.

نقی كلانتری به عنوان یكی از مسئولان اجرایی فدراسیون كشتی در رقابتهای لیگ جهانی كشتی فرنگی در آبادان به خبرنگار مهر گفت: به هیچ عنوان انتظار چنین مسابقات سطح بالایی از نظر كمی و كیفی را نداشتیم ولی حضور تیمهای بزرگ با نفرات عنواندار جهانی و المپیك از تركیه و روسیه و همچنین برخی ستاره های كشتی فرنگی ایران توانست نظر همه را به این مسابقات جلب كند.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا با توجه به چنین ازدحام و شلوغی تماشاگران برای ورود به ورزشگاه،‌این مسابقات را در شهر دیگری برگزار نكردند افزود: همین ازدحام و شلوغی و همچنین عشق و علاقه مردم آبادان و دیگر شهرهای خوزستان،‌نشان داد ورزش این استان فقط به فوتبال خلاصه نمی شود و خوزستانی ها در كشتی نیز علاقمند واستعدادهای نابی دارند. وقتی كه مردم آبادان برای ورود به سالن مسابقات كشتی ازدحام می كنند به نوعی باعث خوشحالی و امیدواری است و می توان همین پتانسیل را به رشد و اعتلای بیش از پیش سرمایه ها و امكانات كشتی این خطه منتهی كرد.

كلانتری خاطر نشان كرد: نام لیگ جهانی واقعا برازنده این مسابقات بود چراكه بسیاری از چهره های برتر كشتی فرنگی ایران در كنار بزرگانی از روسیه و تركیه و تیمهای خارجی دیگر توانستند میدان بین المللی معتبری را رقم بزنند.

رئیس امور باشگاههای فدراسیون كشتی در خاتمه گفت: شك نكنید كه در دوره بعدی لیگ جهانی كشتی فرنگی و آزاد از بهترین باشگاههای جهان دعوت خواهیم كرد تا به ایران بیایند و مطمئنا با برطرف كردن نقاط ضعف این دوره از مسابقات،‌ میزبان بهتری در دوره بعدی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال نخستین دوره رقابتهای لیگ جهانی کشتی فرنگی جمعه شب بین تیمهای پاستور اندیمشک و نماینده روسیه برگزار شد كه در پایان نماینده ایران با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را شکست داد و قهرمان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار