بازدید 1906

بررسی طرح دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده

کد خبر: ۴۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 08 December 2014
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در جریان جلسه امروزکمیسیون اقتصادی کلیات طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.

ایرج ندیمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، گفت: در جلسه امروز طرح دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده و طرح بیمه شخص ثالث با حضور مسئولان ذی ربط مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروزکلیات طرح دائمی شدن مالیات بر ارزش افزوده به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کارگروه مربوطه ارجاع شد.

وی با بیان اینکه با اشاره آزمایشی بودن قانون مالیات بر ارزش افزوده و ضرورت تعجیل دولت در ارائه لایحه این قانون، گفت: با توجه به آنکه کلیات طرح مالیات بر ارزش افزوده با رای مثبت نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس تصویب شد، بنابراین از تمامی ذی نفعان درخواست داریم تا پیشنهادات خود را دراین باره به کمیسیون اقتصادی ارائه کنند.

ندیمی  با اشاره به بررسی طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: چهار ماده از این لایحه مورد بررسی قرار گرفت و در بحث اولویت های بیمه شخص ثالث و کیفیت تعامل قضایی و اجرایی با مسببان و خسارت دیدگان مالی نیز بررسی هایی صورت گرفت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه  چهار ماده از لایحه مذکور که در رابطه با تمدید مهلت آزمایشی بیمه شخص ثالث است نیز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در جریان بررسی این مواد رییس کل بیمه مرکزی ، نمایندگان قوه قضاییه،دادگستری، ناجا و مرکزپژوهش ها نیز حضور داشتند که در نهایت مقرر شد ادامه بررسی ها به روز سه شنبه هفته جاری موکول شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر