بازدید 11641

بیمه پارسیان:مشکل مخاطب برطرف گردید

کد خبر: ۴۵۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 01 December 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
اینجانب مدرس دانشگاه و دارای دو فرزند میباشم که دومین فرزندم در ابان ماه سال 92 به دنیا امد.اینجانب بعد از حدود 10 سال سابقه کار همچنان مستاجرم و مانند اکثر هموطنان درگیر مسائل مالی و اقتصادی ،پس از تولد فرزند دوم به اصرار همسرم برای تامین اتیه فرزندان باپول های کادوی تولد فرزند دوم  تصمیم به خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای فرزندانم گرفتم.پس از تحقیقات و مقایسه شرکت های بیمه ای مختلف تصمیم به خرید این بیمه نامه از بیمه پارسیان گرفتیم .پس از مراجعه به نماینده بیمه مستقر در بانک پارسیان شعبه سردار جنگل مبلغ بیست و شش میلیون ریال پرداخت کردم که برای هر فرزند سیزده میلیون ریال در نظر گرفته شد.پس از دریافت فیش متوجه شدم که مبلغ به حساب خانم م ق یعنی همان نماینده بیمه که در بانک حضور داشت واریز شده است وقتی از ایشان علت را جویا شدم فرمودند که من نماینده بیمه هستم و مشکلی نیست. واقعیت من هم دیدم این خانم پشت میز بانک پارسیان نشسته و مبلغ را همکار کنار دستی ایشان به حساب واریز کرده فکر نمی کردم که تخلفی صورت گرفته باشد.ضمن این که برای چند نفر دیگر در همان روز برای مبالغ بیمه به همان شکل پول واریز شد.
پس از چند بار مراجعه در ماههای بعد همان خانم اظهار داشتند که بیمه نامه ها صادر شده و مشکلی نیست چون شما پرداخت سالیانه انتخاب کردید زمان بیشتری برای صدور دفترچه ها لازم است.خلاصه  بعد از اینکه چند بار از طرف همسرم محکوم به حیف و میل آن مبلغ شدم در ابان ماه که به شعبه بانک مراجعه کردم دیدم که آن خانم حضور ندارند و شخص دیگری به جای ایشان نشسته است. پس از پیگیری متوجه شدم که ان خانم مبالغ زیادی از این قبیل به جیب زده و فعلا خبری از او نیست.
به من گفتند فعلا یک درخواست به بیمه پارسیان بنویسید و وقایع را شرح دهید. یک تلفن هم از بیمه به من دادند که متاسفانه هیچ کس پاسخگو نمی باشد.حالا من مانده ام که نه میتوانم پاسخی به خانواده ام بدهم و نه پاسخی برای خودم پیدا میکنم که در روز روشن در شعبه بانک پارسیان با این همه عظمت و تبلیغ به عنوان قوی ترین بانک خصوصی  اینچنین در روز روشن کلاه خلق الله را بر می دارند.رئیس شعبه هم با کمال آرامش و خونسردی می گوید ایشان تخلف کرده مثل هر اداره ای که ممکن است کارمند آن تخلف کند.تابناک عزیز من به عنوان مخاطب همیشگی شما خواهش می کنم مورد را پیگیری نمایید و مطلب را منتشر کنید تا سایر هموطنانم اینچنین مالباخته نشوند.

پاسخ:
باسلام
احتراما عطف به نامه شماره 113/313مورخ93/08/28درخصوص گزارش مردمی ارسال شده به سایت خبری وزین تابناک،باتوجه به بررسی های بعمل آمده بازاریاب مستقر در شعبه بانک مورد نظرکه مبادرت به فروش این بیمه نامه نموده است مربوط به شرکت نمایندگی خدمات بیمه ای امین پارسیان بوده که پیگیری ها ومذاکرات لازم با این شرکت از سوی مدیریت بیمه های عمر انفرادی بیمه پارسیان انجام گرفته وتوافق شفاهی با بیمه گذار محترم از سوی شرکت خدمات بیمه ای پارسیان صورت پذیرفته وقرار است گزارش مکتوب شرکت خدمات بیمه ای امین پارسیان درخصوص جلب رضایت کامل بیمه گذار ورفع ضرر وزیان احتمالی ایشان به روابط عمومی ارسال گردد که به محض وصول متعاقبا خدمت آن بزرگوار ارسال خواهد شد.
از حسن توجه وهمکاری صمیمانه وحرفه ای حضرتعالی وهمکاران محترم آن سایت خبری سپاسگزاریم.

تکمیلی:
به استحضار می رساند با توجه به پیگیری های بعمل آمده ومکاتبات انجام شده ،مشکل نامبرده برطرف گردیده وبیمه نامه های مربوطه از سوی شرکت نمایندگی خدمات بیمه ای امین پارسیان صادر وبه همراه فیش واریزی تحویل نامبرده گردیده ورضایت ایشان اخذ شد که کلیه مکاتبات ومستندات جهت مزید استحضار ایفاد می گردد.


مهدی عزیزی ها
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار