بازدید 2251

افزایش نرخ حامل‌‌های انرژی به میزان تورم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، میزان افزایش نرخ حامل‌های انرژی را در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به میزان تورم عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ 29 November 2014
جعفر قادری در گفت‌وگو با فارس، در مورد اجرای مرحله جدید قانون هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 94 کشور اظهار داشت: فکر می‌کنم تغییرات جزئی در قیمت‌ها وجود داشته باشد، اما با توجه به فضای موجود شاید امکان تغییرات فاحش یا توزیع درآمدها در سال آینده فراهم نباشد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد، نرخ حاملهای انرژی به اندازه تورم یا کمی بیش از آن افزایش خواهد یافت، گفت: باید افزایش نرخ حامل‌های انرژی در بودجه 94 کمی بیش از تورم باشد، تا بتواند فاصله رسیدن به اهداف قانون را محقق کند.

قادری تاکید کرد: البته نباید افزایش‌ نرخها به قدری باشد که به تورم دامن بزند و اثرات مثبت آن از بین برود، تا زمانی که تورم روشن و تثبیت نشده باشد، نمی‌توان حرکت جدی در این زمینه داشت.

این نماینده شیراز در مجلس در مورد بررسی لایحه رفع موانع تولید در نشست علنی مجلس تصریح کرد: در هفته جاری لایحه خروج از رکود میان نمایندگان توزیع می‌شود و پس از بررسی و تصویب لایحه تنظیم بخشی مقررات مالی دولت، در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: این لایحه تا پایان هفته جاری به تصویب نمایندگان خواهد رسید.

به گزارش فارس منابع نزدیک به دولت خبر می‌دهند، سقف درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه 94 نیز همان رقم قانون بودجه سال جاری 48 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده و این موضوع نشان می‌دهد، دولت به دنبال اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه نبوده و امکان دارد، تغییرات جزئی در نرخ حامل‌های انرژی ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار