بازدید 1648

دولت تمامي احكام هدفمندي يارانه ها را اجرايي نمايد.

کد خبر: ۴۵۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 29 November 2014
رييس فراكسيون توليد و اشتغال مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ضرورت اجراي كامل قانون هدفمندي يارانه ها گفت:ضرورت دارد دولت هر چه سريع تر نسبت به اجراي قانون هدفمندي در حوزه هاي مختلف اقدام نمايد و مجلس شوراي اسلامي نيز بر روند اجراي صحيح اين قانون نظارت خواهد كرد.

به گزارش تابناک، غلامرضا كاتب افزود:كاهش دهك هاي دريافت كننده يارانه و حذف افراد پر درآمد از ضرورت هاي اجتناب ناپذيري است مه دولت مي بايست قبل از شروع سال 1394 نسبت به حذف افراد پردرآمد از دريافت يارانه اقدام نمايد.

وي گفت:دولت مكلف است بخشي از درآمد حاصل از يارانه ها را براي حمايت از توليد كنندگان بخش كشاورزي و صنعتي هزينه نمايد لذا ضروري است دولت برنامه هاي خود را در اين زمينه مدون و اعلام نمايد.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينكه دولت در حال تدوين بودجه سال آينده است اظهار داشت:دولت مي بايست بودجه را به نحوي آماده نمايد تا شاهد كاهش درآمد ها نباشيم و بودجه بصورت كاملا واقع بينانه تهيه شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در تدوین برنامه ششم توسعه نباید نگاه آرمانی داشته باشد، افزود: این برنامه باید قابلیت ارزیابی از سوی مردم را داشته باشد و به ویژه در مسایل اقتصادی دارای شاخصه های کمی لازم باشد.

كاتب تصريح كرد: توليد و اشتغال دو مقوله اصلي و بنيادين در حوزه اقتصادي كشور است كه منابع دولت بايد با نگاه به اين موارد هزينه شود.

وي با تقدير از اجرايي شدن طرح جامع نظام سلامت گفت:اجراي نظام سلامت از ضرورت هاي قانون بوده كه اجراي آن آغاز شده اما ضرورت دارد تا مراحل اين طرح هر چه سريع تر پيش رود و مردم بصورت كيفي از خدمات اين طرح بهره مند شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی