بازدید 4730
۱

نجات معجزه آساي نوزاد هفت روزه از چاه

کد خبر: ۴۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 29 November 2014
نوزاد هفت روزه كه بعد از به دنيا آمدن در معبر فاضلاب شهري در سيدني رها و در چاه ٥/٢ متري سقوط كرده بود به شكل معجزه آسايي نجات يافت.

به گزارش اعتماد، به گفته مقامات استراليا اين نوزاد پس از گذراندن شش روز در چاهي ٥/٢ متري، از سوي تعدادي دوچرخه‌سوار در حومه شهر سيدني پيدا شد. شرايط دهشتناك چاه فاضلاب ٥/٢ متري و پيكر نحيف نوزاد شش روزه، خبر از سرنوشتي دردناك براي او مي‌داد اما اين پايان بهار زندگي او نبود و نجات معجزه‌آسايي، انتظار او را مي‌كشيد.

 دوچرخه‌سواراني كه در حومه شهر سيدني استراليا در حال تمرين بودند در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته‌اند در حالي كه مشغول تمرين بودند، صداي گريه نوزادي را از زير خيابان شنيده‌اند و به سرعت به سمت آن حركت كرده‌اند.

گفته مي‌شود اين دوچرخه‌سواران پس از شنيدن صدا و مشكوك شدن به آن، توقف كرده و در چاه فاضلاب و آبگير خيابان را برداشته‌اند و با نوزادي روبه‌رو شده‌اند كه در چاه رها شده بود. با اطلاع دادن به پليس و حضور ماموران امداد به سرعت عمليات نجات نوزاد هفت روزه آغاز شد و پس از مدتي اين نوزاد از كف معبر فاضلاب و آبگير شهري به عمق ٥/٢ متر نجات يافت.

اين نوزاد هم‌اكنون در شرايط ويژه در بيمارستان به سر مي‌برد و انجام اقدامات درماني روي او ادامه دارد. گفته مي‌شود زني ٣٠ ساله كه پيش از اين به اتهام قتل تحت تعقيب قرار داشت در ارتباط با اين نوزاد از سوي پليس استراليا دستگير شده است.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد اين نوزاد هفت روزه تنها يك روز بعد از به دنيا آمدن در اين معبر فاضلاب و آبگير شهري رها شده است و تا لحظه پيدا شدن، به مدت شش روز به صورت معجزه آسايي زنده مانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
الله اکبر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر