بازدید 1747

قهرمان تکواندوی بازیهای آسیایی همچنان در بلاتکلیفی

کد خبر: ۴۵۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ 29 November 2014
قهرمان تکواندوی بازیهای آسیایی همچنان بلاتکلیف است و هنوز در لیگ برتر با هیچ تیمی به توافق نرسیده و فعلا بدون تیم است!

مهدی خدابخشی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا با تیم فصل قبل خود یعنی دانشگاه آزاد به توافق رسیده است، اظهار کرد: فصل قبل برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه کردم اما برای فصل جدید هنوز با این تیم به توافق نرسیده ام. در این مدت که از شروع لیگ گذشته چندین بار با هم صحبت کرده ایم اما هنوز نتیجه ای نداشته است.

وی افزود: قراردادم نسبت به سال قبل خیلی کاهش داشته است و دو طرف مبلغ جدید و شیوه جدیدی را برای مبارزات در فصل جدید مد نظر دارند اما هنوز به توافق نرسیده ایم.

قهرمان بازیهای آسیایی 2014 اینچئون در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشخص می شود که این فصل برای کدام تیم مبارزه خواهد کرد، گفت: فکر می کنم در چند روز آینده همه چیز مشخص شود. دو طرف پیشنهاداتی داشته اند و قرار شده است تا فکر کنند و نظر نهایی خود را اعلام کنند. اگر قرار باشد امسال در تیمی مبارزه کنم آن تیم دانشگاه آزاد خواهد بود ولی هنوز تصمیمی نگرفته ام.

به گزارش ایسنا، علیرضا نصرآزادانی و مهدی خدابخشی دو ملی پوش تیم دانشگاه آزاد بودند که فصل قبل برای این تیم مبارزه کردند اما در لیگ امسال با توجه به کاهش بودجه این باشگاه و البته نبود اسپانسرهای قوی در لیگ، در لیگ برتر تیم ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار