بازدید 19888

تغییر لوگوی رئال‌مادرید برای جلب‌نظر مسلمانان

باشگاه رئال‌ مادرید به احترام مسلمانان علامت صلیب را از روی لوگوی خود برداشت.
کد خبر: ۴۵۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 28 November 2014
باشگاه رئال‌ مادرید به احترام مسلمانان علامت صلیب را از روی لوگوی خود برداشت.

به گزارش ایسنا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌ مادرید لوگوی جدید این تیم را رونمایی کرد. تفاوت لوگوی جدید رئال‌مادرید با لوگوی قبلی آن یک صلیب است که در لوگوی جدید خبری از آن نیست.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت این تغییر به دلیل جلب رضایت مسلمانان انجام گرفته است.

1417171817017_1240731132.png

رئال‌مادرید در طول چند سال گذشته همکاری اقتصادی وسیعی را با بانک ابوظبی آغاز کرده است که طی این برنامه اقتصادی قرار است نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز تغییر کند. تغییر لوگوی رئال مادرید نیز به دلیل جلب رضایت مسلمانان صورت گرفته است.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید تغییر لوگوی این باشگاه را یک استراتژی همکاری توصیف کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم که رابطه ما با امارات روز به روز در حال گسترش است. پس از همکاری‌های خوبی که بین ما و بانک ابوظبی به دست آمد، تصمیم گرفتیم برای جلب نظر مردم امارات و مسلمان‌ها صلیب را از روی لوگوی باشگاه برداریم.

روزنامه مارکا به انتقاد از تغییر لوگوی رئال پرداخته است و نوشت: باشگاه رئال مادرید به خاطر جلب هوادار در دنیا حاضر است هویت خود را تغییر دهد و این اصلا اتفاق خوبی نیست.

شرکت هواپیمایی امارات فصل گذشته به عنوان اسپانسر باشگاه رئال مادرید انتخاب شد و این شرکت سالیانه 30 میلیون یورو به رئال مادرید پول پرداخت می‌کند.

انجام بازی‌های دوستانه و برپایی اردوی تدارکاتی در امارات یکی از اقداماتی است که رئالی‌ها قصد دارند در تابستان در برنامه خود داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار