بازدید 4981

بازداشت تیم عملیاتی حماس در کرانه باختری

حماس به ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم عملیاتی وابسته به این جنبش در کرانه باختری واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۵۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 28 November 2014
حماس به ادعای رژیم صهیونیستی درباره بازداشت یک تیم عملیاتی وابسته به این جنبش در کرانه باختری واکنش نشان داد.

اسرائیل مدعی است که یک تیم عملیاتی حماس را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر بازداشت یک تیم عملیاتی حماس در کرانه باختری گفت: ما در جنبش حماس به مقاومت و مبارزات خود با رژیم اشغالگر قدس افتخار می‌کنیم و هر مجاهدی که با دشمن صهیونیستی مقابله کند مایه سربلندی و سرافرازی ماست.

بدران اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هراز گاهی در پرتو شکست مفتضحانه خود در خاموش کردن شعله‌های انتفاضه قدس و عملیات قهرمانانه مقاومت، مدعی بازداشت گروه‌هایی وابسته به حماس در کرانه باختری می‌شود و از طرفی هم رهبران حماس در خارج را به طرح ریزی برای عملیات علیه صهیونیست‌ها متهم می‌کند تا بدین گونه تمامی معادلات را بر هم زده و واقعیت‌ها را برای جهانیان وارونه جلوه دهد.

وی تاکید کرد که مشکل اصلی رژیم اشغالگر و جنایت‌های روز افزون آن علیه ملت فلسطین است و تمامی جهانیان باید این را به خوبی بدانند.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مدعی بازداشت یک گروه عملیاتی 30 نفره وابسته به حماس در کرانه باختری شد که در حال طرح ریزی برای انفجار برخی اماکن در قدس شرقی و ربودن صهیونیست‌ها بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل