بازدید 13523

فروش شماره تلفن شخصیت‌ها در اینستاگرام!

چندی صفحه‌ای در اینستاگرام به حراج شماره تلفن ستاره‌های محبوب و مشهور ایران می‌پرداخت و در فضای مجازی برای خود کاسبی راه انداخته بود.
کد خبر: ۴۵۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 28 November 2014
چندی پیش بود که صفحه‌ای در اینستاگرام به حراج شماره تلفن ستاره‌های محبوب و مشهور ایران می‌پرداخت و در فضای مجازی برای خود کاسبی راه انداخته بود. حال بعد از اطلاع رسانی در مورد این اقدام شنیع و غیراخلاقی، این صفحه توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام به دلیل ریپورت‌های متعدد کاربران مسدود شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، درج خبر حراج شماره تلفن بازیگران، خوانندگان و شخصیت‌های معروف که این صفحه با انتشار تصاویر پروفایل وایبر بازیگران معروف سینما و تلویزیون، مجریان برنامه‌های تلویزیونی، خواننده‌ها و ورزشکاران به فروش شماره تلفن آنها در فضای مجازی می‌پرداخت و برای خود کاسبی راه انداخته بود، باعث ایجاد موجی از نارضایتی در بین کاربران و هواداران ستاره‌ها شده بود که حریم خصوصی آنها را تهدید می‌کرد. بعد از اطلاع رسانی دریچه در مورد این اقدام شنیع و غیراخلاقی متوجه شدیم این صفحه توسط تیم پشتیبانی اینستاگرام به دلیل ریپورت‌های متعدد کاربران مسدود شده است.
البته بازیگران و هنرمندان هم تلاش‌های زیادی کردند تا این صفحه خاطی هر چه سریعتر بسته شود. بازیگران و هنرمندان خواستار شدند که کاربران با ریپورت کردن جلوی این فعالیت غیرقانونی را بگیرند. با اطلاع رسانی سریع و به موقع جلوی این صفحه مسدود شد. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر