بازدید 2423

هزار دلیل برای شکست دورتموند برابر آرسنال

کد خبر: ۴۵۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 27 November 2014
سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند مدعی شد برای شکست شاگردان در خانه آرسنال دلایل بی‌شمارش وجود دارد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در خانه آرسنال که با شکست 2 بر صفر نماینده آلمان خاتمه یافت، گفت: کمی طول کشید تا توانستیم به بازی برگردیم. گل خوردن در دقیقه دوم بازی بدترین شروع ممکن را برای ما رقم زد. در مقاطعی از بازی می‌توانستیم هر کاری که می‌خواستیم را انجام دهیم اما تعدادشان کم بود. برعکس آن زیاد بود دقایقی که ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. آرسنال به نظر من سزاوار کسب پیروزی در این بازی بود.

کلوپ افزود: با افزایش تلاش‌هایمان بهتر از این خواهیم شد. در واقع برنامه ما همین است. باید کار کنیم چون فقط با کار و تلاش در زندگی می‌شود نتیجه گرفت. همین الان هم داریم نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم اما در مقطع سختی قرار داریم که بازیکنان اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند. باید سخت تلاش کرد تا شانس هم به شما روی بیاورد. گاهی اوقات شما سخت تلاش و فکر می‌کنید هرآنچه در توان‌تان بوده انجام داده‌اید اما با این حال بازهم به هدف‌تان نمی‌رسید.

کلوپ تصریح کرد: برابر آرسنال به اندازه کافی شجاعانه بازی نکردیم، فضاهای خالی را پوشش ندادیم و به اندازه کافی به بازیکنان‌ آرسنال نزدیک نبودیم. برای اینکه چرا در این بازی ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم هزاران دلیل وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار