بازدید 2057

آلگری: باید صدرنشین این گروه شویم

کد خبر: ۴۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ 27 November 2014
سرمربی یوونتوس تیمش را شایسته پیروزی در دیدار برابر مالمو می داند. او می گوید به صدرنشینی از این گروه فکر می کند و باید تیمش در دیدار آخر خود برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در دومین بازی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا پیروزی ارزشمندی را در سوئد به دست آورد و توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر مالمو به پیروزی برسد.

آلگری سرمربی یوونتوس از اینکه تیمش توانسته در این دیدار به پیروزی برسد خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هنوز می توانیم به عنوان تیم اول به دور بعد راه یابیم. اگر بتوانیم در گروه خود اول شویم بسیار خوب خواهد بود و موفقیت بزرگی برای یوونتوس است. دیدار آخر ما برابر اتلتیکو مادرید است. در ورزشگاه خانگی خود به مصاف این تیم می رویم. بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما تنها و تنها برای پیروزی به میدان می رویم. باید سه امتیاز را به دست آوریم تا با خیال راحت به دور بعد راه یابیم.

او ادامه داد:برای صعود به دور بعد تنها به یک امتیاز نیاز داریم. برابر هواداران خود به میدان می رویم به همین خاطر شانس پیروزی ما بیشتر از حریف است. باید در دیدار آخر برابر اتلتیکو مادرید به دو گل به پیروزی برسیم تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابیم.

آلگری در پایان سخنان خود گفت : دیدار سختی برابر مالمو داشتیم.در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیداری آسان نیست. در نیمه نخست اذیت شدیم و جریف دروازه ما را تهدید کرد. فضای ورزشگاه باعث شد که نتوانیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. بعد از نیمه نخست شرایط بهتر شد و توانستیم توازن را به بازی برگردانیم. در این نیمه بازی بهتر را به نمایش گذاشتیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در خط حمله خوب ظاهر شدیم و در نهایت شایسته پیروزی بودیم. مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست یافتیم.

در این گروه اتلتیکو مادرید با 12 امتیاز صدرنشین است. یوونتوس با 9 امتیاز دوم است و المپیاکوس هم با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل