بازدید 2197

سپاهان محرم را از ليست خارج نمي کند

کد خبر: ۴۵۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 27 November 2014
مدير تيم فوتبال سپاهان گفت: به هيچ وجه باشگاه قصد خارج کردن محرم نويدکيا از ليست را ندارد و اين مساله فقط در حد حرف است.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خوروش درباره جذب بازیکن جدید در سپاهان می گوید: ایوان سزار هافبک بوسنیایی دو جلسه همراه با تیم تمرین کرد اما حضور وی در سپاهان هنوز قطعی نشده و با دو جلسه تمرین نمی‌توان در مورد او نظر نهایی را داد. در این مورد کادر فنی تصمیم گیرنده است و باید تا چند روز آینده صبر کرد تا نظر نهایی در مورد وی اعلام شود.

وی در خصوص صحبت از احتمال حضور دو بازیکن فرانسوی در تمرینات سپاهان بیان کرد: به هیچ عنوان این مساله صحبت ندارد و نمی‌دانم چرا این خبر منتشر شده است.

خوروش همچنین در ارتباط با اظهار نظر محرم نویدکیا که گفته بود به باشگاه گفته‌ام من را از لیست خارج کنند اظهار داشت: نویدکیا تعارف کرده است. او فقط گفته بود اگر مصدومیت من ادامه پیدا کند و نتوانم ادامه بدهم از لیست خارج شوم تا باشگاه بازیکن دیگری جذب کند. به هیچ وجه باشگاه قصد خارج کردن او از لیست را ندارد و این مساله فقط در حد حرف است. نویدکیا هجدهم آذر به سفارت آلمان می‌رود تا ویزا بگیرد. او باید تحت نظر پزشک قرار بگیرد و وضعیت نهایی مصدومیت وی مشخص شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها