بازدید 2375
تهیه‌کننده «همگام با ورزش»:

به تصویر کشیدن مسابقات کشتی سخت است

کد خبر: ۴۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ 27 November 2014
تهیه‌کننده «همگام با ورزش» گفت: با توجه به علاقه‌مندانِ فراوان ورزش کشتی، پیش‌بینی می‌کنیم کار همکاران ما هم در جویبار برای به تصویرکشیدن مسابقات سخت باشد.

به گزارش ایسنا، پس از حضور آزادکاران کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2014 ازبکستان، این بار کُشتی‌دوستان جویباری میزبان اولین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در کشورمان برگزار می‌شود خواهند بود. این رقابت‌ها از شبکه سه با عنوان برنامه «همگام با ورزش» به صورت مستقیم پخش می‌شود.

بهروز بقایی، تهیه‌کننده «همگام با ورزش» درباره پخش این تورنمنت گفت: زحمت اصلی این برنامه به عهده همکاران‌مان در مرکز مازندران است. هادی عامل و فرزاد فعلی را برای گزارش این بازی‌ها به جویبار اعزام کرده‌ایم. در استودیوی شبکه سه نیز بیژن خراسانی در کنار یدالله اعتصامی برنامه را اجرا خواهند کرد.

او همچنین به حضور کشورهای صاحب‌سبک در کشتی مثل روسیه، آمریکا و بلاروس اشاره کرد و گفت: با توجه به شور و هیجان مردم مازندران و علاقه خاص آنها به ورزش کشتی، پیش‌بینی می‌کنیم استقبال چشم‌گیری از این مسابقات شود و همین موضوع ممکن است کار همکاران ما را در جویبار سخت کند.

بقایی همچنین به رقابت‌های کشتی فرنگی که قرار است هفته آینده در آبادان برگزار شود اشاره کرد و گفت درصدد هستیم این مسابقات را به صورت زنده پخش کنیم.

«همگام با ورزش» پنج‌شنبه ساعت ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه و جمعه در دو نوبتِ ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه و همچنین 18 تا 19 و 30 دقیقه، اولین دوره مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان را به صورت زنده پخش خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل