بازدید 2030

مانچینی: آروزیم مربیگری در آرسنال است

کد خبر: ۴۵۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ 27 November 2014
سرمربی اینتر آروز دارد تا روزی هدایت آرسنال را برعهده گیرد.

به گزارش ایسنا، روبرتو مانچینی که چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید اینتر انتخاب شددر گفت و گویی که با روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او می گوید آرزو دارد که روزی روی نیمکت آرسنال نیشند. مانچینی سخنان خود را اینگونه شروع کرد: واقعا دوست دارم که روزی هدایت آرسنال را برعهده گیرم. این باشگاه بسیار جالب است و فضای خاص خود را دارد. باشگاه آرسنال را دوست دارم. امیدوارم که روزی به این آرزوی خود برسم. اطمینان دارم که در 10 سال آینده می توانم به عنوان مربی آرسنال انتخاب شوم.

مانچینی درحالی این سخنان را بر زبان می آورد که چند سالی هدایت منچستر سیتی را برعهده گرفت و توانست با این باشگاه به قهرمانی در لیگ جزیره هم دست یابد.

او ادامه داد: وقتی 10 ساله بودم از هواداران باشگاه یوونتوس بودم. با پدرم برای دیدن این باشگاه سرتمرین این تیم رفتیم. یوونتوس به تیم محبوب من تبدیل شده بود. با این حال باشگاه های دیگر همچون سامپدوریا و جنوا را همه دوست داشتم.

او درباره این سوال که توتی را بیشتر می پسندد یا دل پیرو اینگونه پاسخ داد: من توتی را بیشتر دوست دارم چرا که او را شبیه خود می دانم. سبک بازی توتی بسیار شبیه من است.

سرمربی اینتر درباره این سوال که در 10 سال آینده مربی چه تیمی خواهد بود، اینگونه پاسخ داد: بدون شک روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایتالیا خواهم بود.

مانچینی درباره بالوتلی هم گفت: من با ماریو کار کرده‌ام. او بازیکنی با استعدادی بالا است. بالوتلی این توانایی را دارد تا در آینده به توپ طلا دست یابد.

مانچینی در پایان سخنان خود هم درباره شرایط تیمش گفت: در داربی میلان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فضای سختی بر آن بازی حاکم بود اما توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و یک امتیاز را به دست آوریم. الان می خواهیم با نهایت تمرکز خود در رقابت های لیگ اروپا به میدان می رویم و به پیروزی دست یابیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و به آینده امیدوار هستم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان