بازدید 1650
شانس صعود بازل از لیورپول بیشتر است

آنچلوتی: رئال در سطح همیشگی خود بازی نکرد

کد خبر: ۴۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ 27 November 2014
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود ابراز رضایت از نتیجه رقم خورده در بازی تیمش و بازل سوئیس ادعا کرد مردان او بازی همیشگی خود را در این دیدار ارائه نکرده‌اند.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیمش در خانه بازل سوئیس که صعود کهکشانی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان تیم صدرنشین گروه B مسجل کرد و پانزدهمین برد متوالی آنها را در تمامی رقابت‌ها رقم زد به خبرنگاران گفت: حالا ما صدرنشین گروه خود هستیم و تیم هم دارد خوب کار می‌کند، در واقع عالی کار می‌کند. بازیکنان من شایسته تعریف و تحسینی که از آنها می‌شود هستند، چون کارشان فوق‌العاده است.

کارلتو با اشاره به پیروزی‌‌های متوالی تیمش در تمامی رقابت‌ها که شب گذشته شمار آنها به 15 رسید، اظهار داشت: روند خوبی را در پیش گرفته‌‌ایم اما فصل طولانی است و هنوز زمان زیادی تا پایان آن باقی مانده است. از حالا باید به بازی بعدی‌مان (در هفته چهاردهم لالیگا در خانه مالاگا) فکر کنیم و به اینکه چگونه روندی را که در پیش گرفته‌ایم، ارتقا دهیم. اگر بازی بعدی را هم ببریم نام ما را در تاریخ باشگاه رئال مادرید ثبت می‌شود که این اتفاق خوبی است. بخش زیادی از این افتخار نتیجه تلاش بازیکنان ماست که فصلی فوق‌العاده داشته‌اند.

آنچلوتی درباره عملکرد بازل هم خاطرنشان کرد: ما در سطح همیشگی خود بازی نکردیم و از همیشه آهسته‌تر بودیم اما پس از به ثمر رساندن گل بازی را با ارائه دفاعی مستحکم کنترل کردیم و بازیکنان ما تعهد و تمرکز خود را نشان دادند. به لطف این دو فاکتور ما توانستیم بازی را ببریم که این مهمترین چیز است.

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن در خصوص رقابت بازل و لیورپول برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم دوم گروه B هم تصریح کرد: به نظر من بازل در حال حاضر نسبت به لیورپول تیم بهتری است، چون از نظر فیزیکی آماده‌تر است و منظم بازی می‌کند. بازی در آنفیلد برای هیچ تیمی آسان نیست اما من فکر می‌کنم که بازل با شرایط بهتری به این ورزشگاه می‌رود و برابر لیورپول قرار می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل