بازدید 1636

ونگر: آرتتا براي مدتي از ميادين دور خواهد بود

کد خبر: ۴۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 27 November 2014
آرسن ونگر، سرمربي آرسنال عنوان کرد که مصدوميت ميکل آرتتا به نظر جدي مي‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حالی که آرسنال با گل‌های یحیی سانوگو و الکسیس سانچز، 2-0 حریف خود را شکست داد، میکل آرتتا از ناحیه ماهیچه ساق پا دچار مصدومیت شد. دنی ولبک، شزنی، ویلشر، کوشینلی و والکات، به خاطر مصدومیت دیدار تیمشان را از دست داده بودند و حالا به نظر باید آرتتا را هم به این لیست اضافه کرد.

ونگر در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" آرتتا به نظر خوب نمی‌رسید، فکر می‌کنم مشکلش ماهیچه ساق پایش بود. مصدومیت او در زمان بدی اتفاق افتاد زیرا در این برهه، به همه ی بازیکنان نیاز داریم ولی فکر می‌کنم که برای مدتی دور از میادین باشد."

ونگر سپس به تمجید از عملکرد خط دفاع تیمش پرداخت و گفت:" تمرکز ما روی خوب دفاع کردن بود. روز شنبه یک بازی دیگر داریم ولی کاملا متمرکز بودیم که به حریف موقعیتی ندهیم و خوب دفاع کنیم. تیمی هستیم که دوست دارد حمله کند و توپ را در اختیار داشته باشد ولی در چندین بازی، قربانی این شدیم که در کارهای دفاعی خوب شرکت نمی‌کردیم. از آن بازی‌ها درس گرفتیم و امروز بهتر کار کردیم."

ونگر سپس به تمجید از الکسیس سانچز که شب گذشته سیزدهمین گل فصلش را به ثمر رساند پرداخت و گفت:" او روحیه ی جنگندگی باورنکردنی دارد و بازیکن فوق‌العاده ای است. او ترکیبی از استعداد و انگیزه است و دقیقا همان چیزی است که از یک بازیکن سطح بالا انتظار دارید."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار