بازدید 4278

بدهی۵۰میلیاردی شرکت‌نفت به شهرداری مشهد

شهردار مشهد گفت: شرکت نفت پایش را در یک کفش کرده و در ازای واگذاری زمین خود در میدان شهید گمنام ۴۱ میلیارد تومان می خواهد در حالی که به شهرداری ۵۰ میلیارد تومان بدهکار است.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷ 27 November 2014
شهردار مشهد گفت: شرکت نفت پایش را در یک کفش کرده و در ازای واگذاری زمین خود در میدان شهید گمنام ۴۱ میلیارد تومان می خواهد در حالی که به شهرداری ۵۰ میلیارد تومان بدهکار است.

به گزارش مهر، صولت مرتضوی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح ۱۲ پروژه شهری در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: در احداث تقاطع شهید گمنام تنها یک مورد تسهیل حریم ۱۱ هزار متر مربع زمین های شرکت نفت هزینه زیادی برای شهرداری دارد و شرکت نفت هم پایش را در یک کفش کرده که ۴۱ میلیارد تومان پول می خواهیم، در حالی که  دولت می تواند این زمین را رایگان واگذار کند. برآورد شده که شرکت فرآورده های نفتی ۵۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ایام هفته بسیج فرزندان امام به خود می بالند که با عزم ملی و مدیریت جهادی می توانند خود را در زمره مقلدین راستین رهبری برشمرند و با افتخار در راستای ارائه خدمت بی منت برای شهروندان شهر مشهد پیش می روند.

شهردار مشهد افزود: شهرداری مشهد ۱۲ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال در منطقه ۳ مشهد که ۴۰۰ هزار  نفرجمعیت را در خود دارد به سرانجام رساند.

مرتضوی تاکید کرد: در نیمه نخست امسال پروژه های منطقه ۳ بالغ بر ۴۲۰ میلیاردریال هزینه برای شهرداری داشت در حالی که اعتبار کل شهرستان مشهد ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: تا پایان سال در این منطقه شاهد اجرای پروژه های دیگری نیز خواهید بود و در سطح شهر مشهد پروژه های ملی و محلی دیگری نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مشهد در ادامه بیان کرد: در راستای تنویر افکار عمومی باید گفت یکی از پروژه ها راستگرد میدان بار نوغان بود که بیش از ۱۵ سال از افتتاح این پل می گذرد اما این راستگرد بلاتکلیف مانده  بود، تسهیل حریم ۱۷ غرفه این میدان ۲۲ میلیارد تومان هزینه در برداشت که می شد با این اعتبار ۲۲ کیلومتر راه آهن ایجاد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان