بازدید 16975
۷

فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان

فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در تهران کرد.
کد خبر: ۴۵۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶ 27 November 2014
فرو رفتن میل‌گرد ساختمان به درون سر یک کارگر جوان که در ساختمانی نیمه کاره مشغول به کار بود، هم او و هم مآموران آتش‌نشانی را روانه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در تهران کرد.

به گزارش جام جم، مرد جوانی که یک شاخه میلگرد حین کار در کارگاه ساختمانی به سرش فرو رفته بود به بیمارستان حضرت رسول اکرم اعزام شد و پزشکان و پرستاران برای خارج کردن آن چاره جز تماس با آتشن نشانان تهران ندیدند.
در پی تماس مذکور، ساعت ۱۲:۲۰ روز چهارشنبه، آتش نشانان گروه امداد و نجات به بخش اورژانس بیمارستان اعزام شدند و با مشاهده کارگری بیهوش که یک میلگرد ساختمانی به طول یک متر در سرش فرو رفته بود عملیات نجات خود را با به کارگیری تجهیزات ویژه آغاز کردند.

مهدی یادگاری افسر آماده منطقه ۲ عملیات در این زمینه گفت: ماموران در حضور پزشکان قسمتهای اضافه میلگرد را که از هر دو طرف سر کارگر بیرون زده بود برش داده و وی را برای ادامه مراحل درمان در اختیار پزشکان قرار دادند.
فرو رفتن میلگرد ۱متری به درون سر کارگر جوان




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
طفلک کارگر بیچاره . . . حتما بیمه هم نیست . . خدا خودش رحم کنه . .
تابی عزیز . سر صبحی چه واجب بود دیدن این تصاویر اگر چه واقعیت داشته باشد!
و بقیه ماجرا چی شد. امیدورام که خوب بشه. تاسف آوره که این کارگران بدون کلاه ایمنی کار می کنند.
خدا شفا بده ان شاالله
اين بنده خدا زنده مونده يا نه ؟ موضوعي هست درباره كارگران ساختمان سازي . اينكه وقتيكه مهندس ناظر از اونها ميخواد كه كاري رو جهت ايمني خودشون انجام بدن ، برخورد بدي با ناظر مي كنن و گاهي حتي دست به يقه ميشن . متاسفانه قوانين پيشگيرنده نيستند بلكه راه هاي سو استفاده بيشتري رو باز ميگذارند . به اين آقا هم حتما توصيه شده بوده كه از كمربند براي مهار خودش در ارتفاع استفاده كنه . اما اگر گوش اين كارگر شنوا بود كه كارگر نميشد .
تابناك! قبل از شروع خبر حداقل اخطاري ميدادي كه تصاوير ناراحت كننده وجود دارد.
خوب حالا هي بگيد پزشكان بدند. بي خودي پول ميگيرند و ....
خدارو شکر که زنده مونده ولی چجوری زنده مونده ؟ چجوری میخوان درش بیارن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی