بازدید 5396
با جدایی لئو، بارسایی‌ها متوجه خواهند شد او که بوده است

تعریف و تمجید "تیری آنری" از "مسی"

مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و آرسنال معتقد است فوتبالیست دیگری قادر به رسیدن به دستاوردهای لیونل مسی نیست.
کد خبر: ۴۵۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳ 26 November 2014
 مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال بارسلونا و آرسنال معتقد است فوتبالیست دیگری قادر به رسیدن به دستاوردهای لیونل مسی نیست.

به گزارش تسنیم، تیری آنری در گفت‌و‌گو با روزنامه «ARA» چاپ کاتالونیا گفت: مسی کارهایی برای بارسلونا و فوتبال جهان انجام داده است که دیگر شاهد چنین چیزهایی از فوتبالیست دیگری نخواهیم بود. او تنها کسی است که به چنین دستاوردهایی در این مدت کوتاه رسیده است. خوشحالی مسی پس از گلزنی مقابل سویا را که منجر به رکوردشکنی‌اش شد، دوست داشتم. خوش‌شانس بودم که در حال تماشای آن بازی در خانه بودم و می‌شد از خوشحالی او فهمید که چقدر خواهان رسیدن به این رکورد بود.

آنری 37 ساله که در حال حاضر برای نیویورک ردبولز در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) بازی می‌کند و در سال 2009 با بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، تصریح کرد: درک نمی‌کنم که چطور برخی مردم می‌توانند در مورد مسی به خود شک راه بدهند. اگر او در یک بازی موفق به گلزنی نشود جای تعجب دارد. لیونل بازیکنی بزرگ، انسانی خوب و الگویی برای بازی مقابل حریفان‌ است. وقتی می‌توانیم باید از دیدن بازی مسی لذت ببریم، چون روزی که او بارسلونا را ترک کند تازه مردم متوجه خواهند شد او که بوده و چه بازیکن فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اند.

مسی که اخیراً با سه گلی که در پیروزی 5 بر یک بارسا برابر سویا زد، شمار گل‌های خود در دویست‌و‌هشتادونهمین بازی لالیگایی‌اش را به 253 رساند و رکورد تلمو زارا، مهاجم اسبق تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو را شکست، شب گذشته (سه‌شنبه) با هت‌تریک در بازی مقابل آپوئل نیکوزیای قبرس شمار گل‌های زده‌اش را در 91 بازی لیگ قهرمانان اروپا به عدد 74 رساند و رکورد 71 گل‌زده رائول در 142 بازی را شکست و عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار