بازدید 2389

مرزبان: تراکتورسازی بهترین تیم حال حاضر ایران است

کد خبر: ۴۵۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ 26 November 2014
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بزرگ‌ترین مانع ما برای رسیدن به آسیا تراکتورسازی است و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را پیروز شویم و مردم مشهد را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا، "علیرضا مرزبان" در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد و هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند که از قبل برنده است و ما با تیمی بازی می‌کنیم که بهترین تیم حال حاضر ایران است و هر روز به سمتی می‌رود که کم حاشیه‌تر و بهتر کار می‌کند.

وی افزود: این آرزو را دارم که تراکتورسازی در نیم فصل دوم نیز نتایج خوبی بگیرد و قهرمان شود؛ زیرا که مردم تبریز لیاقت کسب این موفقیت را دارند.

مرزبان خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که کوتاه ترین راه را برای رسیدن به آسیا برداریم و این عقیده را دارم که بزرگترین مانع ما برای رسیدن به آسیا تراکتور است و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را پیروز شویم و مردم مشهد را خوشحال کنیم.

سرمربی پدیده در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: میلاد غریبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و چند مصدوم در تمرینات روزهای گذشته داشتیم که کادر پزشکی اعلام کرده‌اند که می توانند بازی کنند.

وی افزود: یونس شاکری و روح‌الله باقری هم در لیست مازاد ما قرار گرفته‌اند و رضا عنایتی نیز به دلیل جراحی که داشت، همراه تیم آمده اما نمی تواند تیم را همراهی کند.

وی در خصوص نتایج اخیر تیم پدیده در لیگ برتر اظهار کرد: تا زمانی که تیم ما کامل بود و بازیکنان خود را به صورت کامل در اختیار داشتیم، خوب نتیجه می‌گرفتیم و در بعضی از بازی ها مستحق پیروزی بودیم که موفق نشدیم.

سرمربی پدیده درباره دلیل حضور توماس هسلر در کادر فنی این تیم بیان کرد: من در فدراسیون فوتبال آلمان نقش زیادی داشتم و وقتی به توماس هسلر گفتم که به ایران بیاید، به خاطر من آمد و آمدن وی اصلا ربطی به مسائل مالی ندارد و این مربی، 150 هزار دلار دستمزد گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس