بازدید 3116
ریسک نکردیم با ابراهیم‌زاده توافقی قطع همکاری کردیم

شیعی: مرفاوی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری ماست

کد خبر: ۴۵۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 26 November 2014
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: جدی‌ترین گزینه برای سرمربیگری تیم فوتبال ما صمد مرفاوی است.

محمود شیعی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه از مرفاوی به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پیکان نام برده می‌شود، اظهار داشت:‌ بله، پیش از اینکه مرفاوی با صبا فسخ کند حرفه‌ای نبود که با او مذاکره کنیم اما امروز که این اتفاق افتاد ما از او برنامه خواستیم و او جدی‌ترین گزینه ماست اما هنوز قطعی نشده است که سعی می‌کنیم تا 48 ساعت آینده و یا تا شنبه این مسئله را مشخص کنیم.

وی در خصوص جدایی ابراهیم‌زاده که به صورت توافقی صورت گرفت، گفت: ابراهیم‌زاده معتقد بود که در نیم‌فصل دوم می‌تواند شرایط را تغییر دهد اما هیأت مدیره از نتایج تیم تاکنون راضی نبود و جایگاه تیم را هم لرزاندیم. به هر حال ما ترجیح دادیم این ریسک را نکنیم و به صورت توافقی قطع همکاری کردیم. هم پیکان و هم ابراهیم‌زاده اخلاق‌مدار هستند و به صورت توافقی قطع همکاری کردیم. هم‌اکنون هم بهتاش فریبا برنامه تمرینی تیم را دنبال می‌کند هر چند که کار دشواری را دارد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد لیست مازاد این تیم و اینکه گفته می‌شود سعید دقیقی قصد پیوستن به استقلال را دارد، گفت: ما قطعا لیست مازاد خواهیم داشت اما این موضوع بر عهده سرمربی تیم است. ما سرمربی را انتخاب می‌کنیم و سایر موارد زیر نظر سرمربی است. من چیزی در مورد جدایی دقیقی نشنیدم و او با تیم تمرین می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا احتمال جدایی دقیقی وجود دارد، گفت: حرفش را هم نزنید.

شیعی در خصوص آماده شدن ورزشگاه قدس برای میزبانی مسابقات تیم فوتبال این باشگاه تأکید کرد: ما سعی می‌کنیم تا این ورزشگاه را برای بازی با سپاهان آماده کنیم. همچنین تلاش داریم تا در بخش بانوان و تیم‌های پایه هم اقدامات لازم را انجام دهیم و خود را برای فعالیت مفید در این حوزه‌ها آماده کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر