بازدید 5278
تغییرات به دفتر وزیر رسید؛

طیب نیا تغییرات جدید مدیریتی را کلید زد/ خبر "تابناک اقتصادی" تایید شد

وزیر اقتصاد با صدور احکام جدید مدیریتی، دور جدید تغییرات در این وزارتخانه را به طور رسمی کلید زد.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 26 November 2014
به گزارش تابناک اقتصادی، علی طیب نیا طی احکام جداگانه ای محمد شرفشاهی و سیدمحمد حسینی را به ترتیب به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.

در متن احکامی که از سوی وزیر اقتصاد صادر شده آمده است: "نظر به تخصص، تعهد، تجارب و توانمندیهای جنابعالی، به موجب این حکم به این سمت منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می نمایم."

همچنین وزیراموراقتصادی و دارایی ضمن پذیرش درخواست بازنشستگی احمد صادقی گلمکانی، معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه، از سی سال تلاش و خدمت صادقانه وی تقدیر کرد.

پیش از این، تابناک اقتصادی گزارش داده بود:‌ "علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در تداوم تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه، قصد دارد دور جدید تغییرات را در این وزارتخانه آغاز کند.

بر همین اساس، محمد شرفشایی از مدیر کلی دفتر وزارتی خداحافظی کرد و به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد منتقل خواهد شد.

با انتقال شرفشاهی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، احمد صادقی گلمکانی از این معاونت خداحافظی می‌کند.

در همین حال، سید حسینی نیز به عنوان مدیرکل جدید دفتر وزارتی جایگزین شرفشاهی خواهد شد."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها