بازدید 3814

اعتراض به هتک حرمت منزل شیخ عیسی قاسم

در نتیجه به همگان این احساس دست خواهد داد که از خشونت و تجاوز‌های رژیم در امان نیستند، همچنین به‌دلیل اینکه همگان در تحریم انتخابات مشارکت داشته‌اند، مجازات دسته‌جمعی شامل همه از جمله شیخ عیسی قاسم خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ 26 November 2014
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران تأکید کرد که شیخ عیسی قاسم، در رأس شیعیان بحرین قرار داشته و حمله به منزل مسکونی وی و هتک حرمت آن در حقیقت تعرض به عموم مردم است.

«شیخ عبدالله الدقاق» نماینده آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در ایران در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اهداف یورش نظامیان آل‌خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم گفت: آیتالله مجاهد شیخ عیسی قاسم در رأس شیعیان بحرین قرار داشته و بزرگترین شخصیت آنان است، بنابراین با حمله به منزل مسکونی وی و هتک حرمت آن در حقیقت به عموم مردم تعرض شده است.

نماینده آیت‌الله عیسی قاسم گفت: در نتیجه به همگان این احساس دست خواهد داد که از خشونت و تجاوز‌های رژیم در امان نیستند، همچنین به‌دلیل اینکه همگان در تحریم انتخابات مشارکت داشته‌اند، مجازات دسته‌جمعی شامل همه از جمله شیخ عیسی قاسم خواهد شد.

ملت بحرین برای جلوگیری از تکرار این حادثه اقدامات متعددی صورت داد، در ابتدا تعداد زیادی از علما، شخصیت‌های شناخته شده و گروه‌های مختلف بیانیه‌های فراوانی را در محکومیت این اقدام صادر کردند.

تعدادی از علما و مردم نیز در اعتراض به یورش به منزل شیخ عیسی قاسم مقابل منزل وی تجمع کردند، همچنین تمامی علما نماز جماعت خود را لغو کرده همراه با نمازگزاران به نماز جماعت مرکزی با امامت شیخ عیسی قاسم شتافتند.

شیخ دقاق تأکید کرد که هدف آنان از این اقدام رساندن این پیام به رژیم آل‌خلیفه بود که هدف قرار دادن منزل شیخ عیسی قاسم به‌معنی حمله به منازل تمامی شهروندان است.

نیروهای امنیتی بحرین صبح روز سه‌شنبه به منزل شیخ عیسی قاسم در شهر شیعه‌نشین «الدراز» واقع در حومه منامه یورش برده اقدام به تفتیش وسایل آن کردند.

این اقدام نیروهای آل‌خلیفه بعد از آن صورت می‌گیرد که هیئت مستقل همه‌پرسی بحرین نتایج همه‌پرسی چهار روز پیش این کشور را منتشر کرد که بر اساس آن 99.1 درصد بحرینی‌ها خواستار حق تعیین سرنوشت خود با انتخاب نظام سیاسی جدید شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان