بازدید 2727

بيرانوند: فرکي گفت هافبکم را پيدا کردم!

کد خبر: ۴۵۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ 26 November 2014
عليرضا بيرانوند گلر نفت‌تهران در بازي با تراکتورسازي نمايش فوق العاده‌اي داشت و پاس گل دوم را هم خودش داد.

بیرانوند در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: اول از همه خدا را شکر می‌ کنم برای اینکه در نیم فصل اول جزو تیم های بالای جدول بودیم. ما می‌ توانستیم با اقتدار قهرمان نیم فصل هم شویم. ما اگر در 4، 5 بازی دقایق آخر بازی را از دست نمی‌ دادیم با اختلاف زیاد نسبت به دیگر تیم ها قهرمان می‌ شدیم ولی باز هم ناشکری نمی‌ کنیم. تراکتور تیم صدرجدول است و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. ما هم یک مربی با دانش به اسم منصوریان داریم که رفاقتش با بچه ها روی روند خوب ما تاثیرگذار است.

گلر نفت در مورد عملکرد خودش ادامه داد: اگر قشنگ بازی را نگاه کرده باشید می‌ دانید که به غیر از آن پاس گل 4، 5 موقعیت خطرناک دیگر هم ایجاد کردم. در تمرینات روی شروع مجددها خیلی کار می‌ کنم. البته اگر رضایی آن توپ را گل نمی‌ کرد هرگز پاس من دیده نمی‌ شد پس کار تیمی مهم است. من خیلی خوشحالم که یکی از بهترین سایت های ورزشی من را با نویر و اشمایکل مقایسه کرده بود. امیدوارم دچار غرور نشوم.

او در همین باره گفت: زمان حسین آقا فرکی در بازی های دوستانه من هافبک وسط هم بازی می‌ کردم. فرکی به شوخی به بچه ها می‌ گفت من هافبک خودم را پیدا کردم. کار با پایم خوب است امیدوارم روز به روز هم بهتر شود.

بیرانوند در مورد دیدار با صنعت ساری افزود: ما با تمام قوا و برای برد به این دیدار می‌ رویم. صنعت ساری دو تیم لیگ‌برتری را شکست داده. ما هم می‌ خواهیم جزو 4 تیم باشیم و هرطور شده صعود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل