بازدید 2849

کلانی: دنبال احیای پرسپولیس و راه‌آهن هستیم

کد خبر: ۴۵۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 26 November 2014
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه احیای دو باشگاه راه آهن و پرسپولیس یکی از سیاست‌های اصلی است، اظهار کرد: شفاف‌سازی در پرسپولیس اولویت ماست و مردم باید از تمام ریزه‌کاری‌های باشگاه با خبر شوند.

حسین کلانی در گفتگو با مهر، درباره انتخاب سریع حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و جلسه مخفیانه اعضای هیات مدیره، اظهار کرد: در باشگاه و در میان اعضای هیات مدیره آنقدر تفاهم و توافق وجود داردکه جلساتمان کوتاه می‌شود! صحبت درباره مسائلی مثل زیرساخت‌های باشگاه، تیم‌های پایه و رسیدگی به مسائل گذشته مالی است که جلسات را طولانی می‌کند.

وی با تکذیب خرید باشگاه پرسپولیس از سوی حمیدرضا سیاسی تاکید کرد: ایشان اگر می‌خواست باشگاه راه آهن را می‌خرید!

کلانی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس جذابیت‌های بیشتری برای خرید دارد، گفت: بله، مُسلم است ولی شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس خاص است. ما باید زیرساخت پرسپولیس را در راه آهن هم بر پا کنیم. یک پروژه چهار پنج ساله داریم تا این تیم‌ها را احیا کنیم!

"چطور در آستانه خصوصی سازی پروژه چند ساله برای پرسپولیس مدنظر دارید"؟ عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: درست است؛ استقلال و پرسپولیس به سمت خصوصی‌سازی سوق داده می‌شوند و وقتی هم خصوصی شوند صد درصد کسانی که آنها را می‌خرند برایش برنامه دارند. با این حال ممکن است آنها از پیشکسوتان باشگاه هم استفاده کنند.

وی افزود: مسئله اقتصادی و سرمایه گذاری در باشگاه بین مالکان جدید بررسی خواهد شد ولی در فعلا ما داریم شرایط را آماده می‌کنیم و سعی ما این است که راه راه هموار کنیم تا جایی که از این حالت بلاتکلیفی خارج شویم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه با تاکید بر شفاف سازی مسائل جاری باشگاه، گفت: شفاف سازی اولویت ماست. باشگاه متعلق به مردم است. مردم باید از ریزه کاری‌ها با خبر شوند و اینکه چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد. وقتی اعتماد بین مردم و باشگاه برقرار شود، نتیجه آنرا در تیم خواهیم دید.

کلانی در پایان درباره اینکه مسئولان باشگاه آیا به جز پرسپولیس و راه آهن برای تیم دیگری هم برنامه دارند یا خیر، با خنده گفت: همین دو باشگاه برای یک عمر کافی است!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل