بازدید 2121

گرائيلي: مخالفانم بحث جادو را راه انداختند

کد خبر: ۴۵۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ 26 November 2014
صنعت ساري موفق شد بعد از شکست دادن دو تيم ليگ برتري ملوان و پيکان به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم فردا به مصاف نفت تهران می رود یونس گراییلی در کنفرانس خبری پیش از این بازی ابتدا درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفت و در خصوص این بازی پاسخگوی خبرنگاران بود:

بردهای ما اتفاقی نبوده
صنعت ساری در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور فعالیت می‌کند اما نفت یک تیم لیگ برتری است که هفته گذشته نیز با شایستگی تراکتورسازی را شکست داد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. می‌دانیم که بازی سختی مقابل نفت تهران داریم اما باید بگویم صنعت ساری هم با شایستگی توانست ملوان و پیکان را شکست دهد و پیروزی‌های ما از روی اتفاق نبود. موقعیت گل زیادی مقابل این دو تیم لیگ برتری داشتیم و حق‌مان بود که به این مرحله برسیم.

می خواهیم دست پر برگردیم
بازی فردا هم مطمئناً یک بازی سخت برای ما و نفت خواهد بود که بازیکنان‌مان انگیزه زیادی برای برتری برابر این تیم دارند. مطمئنم اگر بازیکنان صنعت ساری تلاش کنند و نکات فنی ما را در زمین اجرا کنند دست پر از تهران برمی‌گردیم. برای بازی فردا نیز محروم نداریم اما امیر فرهنگ تنها بازیکن مصدوم ماست.

همین که نفتی ها ترسیدند بس است
بیرانوند اعلام کرده چند نفر را از خرم آباد می‌آورد تا مقابل جادوهای تیم صنعت ساری را بگیرند. بیرانوند به تیم ما لطف دارد. همین که آنها از تیم ما ترسیده‌اند برای ما یک پیروزی محسوب می‌شود. ما توانایی‌ها و شایستگی‌مان را در زمین نشان خواهیم داد و به این کارها، کاری نداریم. ما بازیکنان قدرتمندی داریم که شاید در لیگ دو بازی می‌کنند اما چیزی از لیگ برتری‌ها کمتر ندارند.

شروع فوتبال بیرانوند است
آنهایی که بحث جادو در تیم صنعت ساری را مطرح کردند قصدشان این بود که تیم ما را به حاشیه ببرند که در کارشان موفق شدند. ما بعد از بازی با پیکان دیگر نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و این نشان می‌دهد که به حاشیه رفته‌ایم. از جامعه می‌خواهم که به این مسائل نپردازد. اگر بحث جادو را قبول دارند، برای آنها متأسفم اما اگر مردم این قضیه را قبول ندارند بهتر است به آن نپردازند. بیرانوند شروع فوتبالش است و تازه به تیم ملی رسیده که به او توصیه می‌کنم به این مسائل نپردازد. ما می‌دانیم که تیم نفت بسیار قدرتمند است و علیرضا منصوریان تیم بسیار خوبی را تشکیل داده که مقابل تراکتورسازی هم بسیار قدرتمند بازی کرد. من ترجیح می‌دهم بیشتر در خصوص این مسائل و بحث‌های فنی صحبت کنم.

مخالفان من بحث جادو را راه انداخته اند
افرادی در استان که مخالف موفقیت گرایلی هستند با به راه انداختن این بحث ها شایستگی بازیکنان صنعت ساری را زیر سؤال بردند. نباید زحمات این بازیکنان با چنین بحث‌هایی نادیده گرفته شود و فکر مردم را منحرف کنیم. اگر واقعا با جادو می‌توانیم موفق باشیم من به فدراسیون فوتبال توصیه می‌کنم برای تیم ملی هم جادوگر بگیرد تا موفق شود! این بحث‌ها فقط حاشیه است که باعث شد ما در لیگ دو هم نتیجه نگیریم. البته دلیل این نتیجه‌گیری در لیگ دسته دوم 50 درصد فشار جام حذفی بود و 50 درصد حاشیه‌هایی بود که برای ما به راه افتاده بود.

صنعت یک تیم خصوصی است
صنعت ساری یک تیم خصوصی است. هزینه کردن برای مسافرت‌ها و پرداخت قرارداد بازیکنان در لیگ دو بسیار سخت است. من دو هفته پیش از شروع مسابقات به این تیم آمدم و فکر می‌کردم مسئولان ما را کمک می‌کنند اما به جز یکی دو نفر که حضور فیزیکی داشتند و مقداری ما را کمک کردن شخص دیگری به تیم کمک نکرده است. صنعت ساری یک تیم مردمی است که تمام هزینه‌های ما به 400 میلیون هم نرسیده است اما باز هم مسئولان کمکی به ما نکردند. ما تیم ملوان و پیکان را حذف کردیم و با این وجود هیچ حمایتی از ما نشد. اکنون نیز مشکلی از نظرسفر به تهران نداشتیم و بازیکنان در هتل مستقر شدند اما در پرداختی‌ها کمی با مشکل مواجه شده‌ایم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار