بازدید 2148
مسی‌ها به هر حربه‌ای متوسل شدند که پیروز میدان شوند

مهابادی: با سرمربی مس برخورد نشود فاجعه است

کد خبر: ۴۵۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 26 November 2014
سرمربی تیم فوتبال پاس گفت: در دیدار مقابل مس سرمربی حریف کارهایی می‌کرد که در شان یک انسان هم نبود.

داود مهابادی در گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقات دیدار روز گذشته دو تیم پاس و مس رفسنجان اظهار داشت: واقعا اتفاقاتی روز گذشته افتاد که باعث تاسف است. قبل از بازی هیچ کدام از مسئولان مس به سمت نیمکت پاس نیامدند و نگاه خصمانه‌ای نسبت به ما داشتند. از دقیقه یک هم تماشاگران به من فحش ناموسی می‌دادند. از این موضوع تعجب کرده بودم که چرا چنین صحنه‌های زشتی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: در دقیقه 7 و 8 بازی بود که یکی از بازیکنان مس با لگد به کمر بازیکن ما زد که 20 - 30 سانت جای استوک او روی کمر بازیکن ما مانده بود. داور به او تنها یک کارت زرد نشان داد که در واقع او مستحق اخراج بود. پس از این اتفاق سرمربی حریف به من توهین کرد. او دائم می‌گفت پاس پول مرا نداده و فحش و بد بیراه به من می‌داد. من به او گفتم این موضوع به من چه ربطی دارد. احترام خودت را نگه دار.

سرمربی پاس یادآور شد: پس از اینکه سرمربی مس توهین‌هایش را انجام داد در بطری آب معدنی را باز کرد و روی من آب ریخت! داور چهارم اعلام کرد که دو نفر از کنار زمین اخراج شوند. من در واکنش به این موضوع گفتم که چه کاری انجام داده‌ام که باید اخراج شوم؟ او به من گفت که جواب داده‌ای. پس از این موضوع هر دوی ما از نیمکت اخراج شدیم اما مرا به جایی فرستادند که اتاقک شیشه‌ای داشت در حالی که سرمربی حریف بالای نیمکت و روی سکوها نشسته بود و به راحتی تیم خود را هدایت می کرد.

مهابادی تاکید کرد: زمین بازی افتضاح بود، جو تماشاگران و رفتار سرمربی هم بسیار زشت بود. من نمی‌دانم این اتفاقات برای رسیدن به چه هدفی انجام می‌شود؟ آیا واقعا سه امتیاز ارزش این مسئله را دارد؟ آنها به هر حربه‌ای متوسل شدند که پیروزی را از آن خود کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال به شدت با این مسئله برخورد کند. آیا اگر یک مربی ایرانی این کار را می‌کرد اجازه می‌دادند او به فعالیتش ادامه دهد؟ چرا باید کاری کنیم که یک مربی خارجی بیاید و هرچه از دهنش در می‌آید به ما بگوید؟ اگر واقعا سرمربی مس را محروم نکنند فاجعه است. او کارهایی می‌کرد که نه تنها در شان یک سرمربی بلکه در شان یک انسان هم نبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار