بازدید 2423

مسی: شکستن این رکورد فوق العاده است

کد خبر: ۴۵۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 26 November 2014
 لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و برترین گلزن تاریخ مسابقات لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، رکورد شکنی اخیر خود را فوق العاده دانست.

به گزارش یوفا، وی سه شنبه شب در جریان برتری 4 بر صفر بارسلونا مقابل آپوئل نیکوزیا قبرس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا هت تریک کرد تا چند روز پس از شکست رکورد گلزنی در لالیگا، با 74 گل رکورد بیشترین گل زده در این رقابت ها را هم به نام خود ثبت کند. 

مسی بعد از این مسابقه اعتراف کرد که چنین رکوردی برای او اتفاق فوق العاده ای بود اما بیشتر از آن از پیروزی بارسلونا خوشحال است. 

این بازیکن 27 ساله گفت: کسب این رکورد در مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان اروپا واقعا فوق العاده است. 

وی که کسب چهار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را در کارنامه دارد، افزود: اما بیشتر از آن از نتیجه مسابقه خوشحال شدم. سه امتیاز گرفتیم که خیلی مهم است. باید همینطور ادامه بدهیم تا به اهداف خود برسیم. 

بارسلونا پس از این پیروزی با یک امتیاز اختلاف نسبت به پاری سن ژرمن، در مکان دوم گروه ششم لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند. 

این تیم در صورت شکست پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود که ماه آینده در نیوکمپ برگزار می شود، می تواند صدر گروه را از آن خود کند. 

مسی در این خصوص نیز اظهار داشت: مسابقه سختی با پاری سن ژرمن خواهیم داشت. این تیم بازیکنان خوبی دارد که در حال پیشرفت هستند. اما ولی ما هم میزبانی را در اختیار داریم و تلاش می کنیم تیم اول گروه شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل