بازدید 1808

تیم ملی تکواندو هشتم آذرماه عازم مکزیک می شود

تیم ملی تکواندو کشور برای شرکت در مسابقات فینال گرندپریکس و جام جهانی با 9 هوگوپوش هشتم آذرماه راهی 'کوئرتارو' مکزیک خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ 26 November 2014
تیم ملی تکواندو کشور برای شرکت در مسابقات فینال گرندپریکس و جام جهانی با 9 هوگوپوش هشتم آذرماه راهی 'کوئرتارو' مکزیک خواهد شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپریکس و جام جهانی از 12 آذرماه در 'کوئرتارو' مکزیک آغاز می شود و تیم ملی تکواندوی کشوربرای حضور در این دو رویداد مهم بامداد شنبه هشتم آذرماه راهی 'فرانکفورت' آلمان می شود و از آن جا به مکزیک می رود.

مسابقات فینال گرندپریکس (G8) با حضور 8 تکواندوکار برتر در هر وزن المپیکی درروزهای چهارشنبه و پنجشنبه (12 و 13 آذرماه) برگزار می شود.

همچنین هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی (G2) در روزهای شنبه و یکشنبه (15 و 16 آذرماه) در مرکز جهانی کوئرتارو پیگیری می شود.

فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی تکواندوکارانی هستند که از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در فینال رقابتهای گرندپریکس منچستر دعوت شدند.

همچنین ترکیب تیم ملی تکواندو برای شرکت در مسابقات جام جهانی را فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی و سجاد مردانی تشکیل می دهند.

بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی هدایت هوگوپوشان را در این رقابت ها برعهده خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی