بازدید 1679
اینکه سه گل زدیم تعجبی نداشت

بلان: پاری‌سن‌ژرمن خوش‌شانس است که کاوانی را دارد

کد خبر: ۴۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 26 November 2014
سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال فرانسه پیروزی خانگی تیمش برابر آژاکس را حاصل عمل کردن مهاجمان تیمش به وظایف خود دانست و آنها را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش تسنیم، لوران بلان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر آژاکس در ورزشگاه پارک دو پرنس که جایگاه قهرمان لوشامپیونه را در صدر جدول گروه F تثبیت کرد به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخت و اظهار داشت: راه‌های متفاوتی برای نگاه کردن به این بازی وجود دارد. ما با تیمی روبه‌رو شدیم که در این بازی فوتبالی به مراتب بهتر از ما را ارائه کرد اما بازی‌اش کارآمد نبود. در طرف دیگر ما هم بسیار خطرناک نشان دادیم و به همین دلیل تعجبی نیست که چرا ما در این بازی سه گل زدیم.

بلان افزود: این دومین باری است که ما از نظر آماری بر حریف تسلط داشته‌ایم (بعد از تساوی در خانه آژاکس) اما مهم این است که از این برتری برای رقم زدن نتیجه‌ای مطلوب به سود خودمان استفاده کنیم.

سرمربی پاریسی‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی داریم که می‌توانند گل‌های بسیاری به ثمر برسانند به خصوص دو نفر آنها (ابراهیموویچ و کاوانی). آنها همیشه و در ادامه دوران بازیگری‌شان گلزنی خواهند کرد حتی اگر برای یک مقطع در انجام این کار ناکام باشند. آنها درون خود گل دارند!

بلان در پایان تصریح کرد: پاری‌سن‌ژرمن خوش‌شانس است که ادینسون کاوانی (زننده دو گل از سه گل PSG) را دارد چه برسد به زلاتان ابراهیموویچ. با بازی در کنار یکدیگر این دو نفر حتی بیشتر از این هم گل خواهند زد. مهم نیست که پاس گل را چه کسی می‌دهد، مهم این است که آنها گل می‌زنند و این مسئولیت یک مهاجم است. این بار هم آنها به وظیفه خود عمل کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس