بازدید 24818

بازداشت 3 عضو خانواده قاتل معلم بروجردی

با گذشت 4 روز از وقوع قتل معلم بروجردی به دست شاگرد پانزده‌ساله‌اش، پلیس هنوز موفق به دستگیری قاتل نشده است. ماموران در ارتباط با این پرونده سه عضو خانواده متهم را بازداشت کرده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.
کد خبر: ۴۵۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 26 November 2014
با گذشت 4 روز از وقوع قتل معلم بروجردی به دست شاگرد پانزده‌ساله‌اش، پلیس هنوز موفق به دستگیری قاتل نشده است. ماموران در ارتباط با این پرونده سه عضو خانواده متهم را بازداشت کرده‌اند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

به گزارش جام جم، عامل جنایت پسری پانزده ساله به نام «محمد» است که ساعت 11 صبح اول آذر امسال زمانی که معلمش محسن خشخاشی در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان حافظی شهرستان بروجرد بود، وارد کلاس شد و وقتی که معلم او را بابت غیبت هایش بازخواست کرد، به سمت وی حمله ور شد و با زدن سه ضربه چاقو به وی جان معلمش را گرفت و گریخت.

با فرار وی، تحقیقات گسترده پلیس آگاهی برای دستگیری این متهم پانزده ساله آغاز شد، اما با گذشت سه روز از وقوع این جنایت هولناک هنوز موفق به دستگیری وی نشده اند.

برادر مقتول روز گذشته در رابطه با آخرین وضع پرونده گفت: پیکر برادرم به خاک سپرده شد. هنوز مشخص نیست عامل جنایت کجا پنهان شده و پلیس همچنان در جستجویش است، اما آخرین اطلاعات پلیس حکایت از آن دارد که تاکنون سه نفر از اعضای خانواده عامل جنایت در بازداشت به سر می برند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۲
انتشار یافته: ۱۱
کلا قانون واسه قشنگیه دیگه ؟!!!
به چه اجازه ای خانواده بیگناه مجرم رو بازداشت میکنید ؟
خداوند اين معلم را بيامرزد، ولي مگر خود اين معلم تربيت كننده اين دانش آموز نبود؟ وقتي در مدارس فقط به آموزش توجه مي شود و از پرورش خبري نيست نتيجه همين مي شود. از كوزه همان تراود كه در اوست. درست مثل پليس راهنمايي و رانندگي كه در كار آنها اصلا از راهنمايي خبري نيست و فقط جرايم رانندگي را به آنها آموزش داده اند.
از کوزه همان تراود که در اوست ، سالهاست واژه تربیت در آموزش و پرورش ما فراموش شده فقط کارمون شده تست زن کنکور تربیت کردن و اسمهای عجیب و غریب رو مدارس گذاشتن شاهد ، هیات امنایی ّ، استعدادهای درخشان و......اگرم پولدار باشی غیر انتفاعی دیگه هر چی ته اش موند میره مدرسه دولتی !!! خلاصه که معلمها هم این روزها معلمهای قدیم نیستند که با عشق کار میکردن الان حواسشون تو اینه که حقوقشون کمه دو جا دیگه تدریس کنن یا کم کاری می کنن و بچه ها را مجبور به گرفتن کلاس خصوصی می کنند خدا رحمت کنه این معلم بزرگوار را ولی حالا این بچه هم دستگیر بشه میره بالای دار آخرش که چی؟ به نظرتون خود معلمها در تربیت چنین بچه هایی بی تقصیرند؟
فرد جانی را باید دستگیر و به مجازات قانونی برسانند . ولی به خانواده اش چه ربطی دارد؟
مدارس ما هم که شده مثل تگزاس. حالا باز اونجا خوبه اسلحه گرمه و صحنه خشونت فجیع نیست اینجا با اسلح سرد و جنگ تن به تن و چاقو کشی آنهم در مقابل دید تمام دانش آموزان. به کجا داریم میریم وا مصیبتا
فقط قصاص
این لات های بی سر و پا رو فقط باید قصاص کرد.
اینا دانش آموز نیستن که یه مشت اوباش و بی سرو پا
هر وقت اسید پاش رو گرفتن اینم میگیرن.....
بازداشت؟

این بازداشت مخالف قانون هست. مجازاتها شخصی است.

اگر هم جرمشان را مخفی کردن متهم بدانیم به اتهام بایستی مطابق قانون رسیدگی بشه که مستلزم بازداشت نیست.
بازم بگید معلم مقصره
آيا اين بازداشت محمل قانوني دارد؟ هرچند كار اين دانش‌آموز باعث شده آدم حيران بماند ولي ريشه يابي بسيار مهم است؟ بنظر ميرسد هر كس (دانش‌آموز، اسيدپاش، ماموران آگاهي و..) در اين كشور هرچه را كه نپسندد راسا و به هر شكلي كه بخواهد وارد عمل ميشود و احتمالا همگي قانون را ورقه پاره ميدانند.
حتما یه گوشه ای خودشو به درک واصل کرده احمق
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار