بازدید 1870
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

توقف رم در آخرین دقایق و پیروزی پورتو

کد خبر: ۴۵۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ 26 November 2014
شب نخست از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی پورتوی پرتغال و تساوی رم آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در آغاز دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،‌ از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) دو بازی برگزار شد که در آنها رم در خانه زسکا مسکو به تساوی بسنده کرد و پورتو در خانه باته بوریسوف بلغارستان به برتری رسید.

در گروه E،‌ رم برابر میزبان خود زسکا مسکو به تساوی یک بر یک رضایت داد تا جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کند و همچنان برای صعود به مرحله حذفی شانس داشته باشد. گل نخست این بازی را فرانچسکو توتی در دقیقه 43 زد و واسیلی بروزوتسکی در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کار را برای زسکا به تساوی کشاند تا دو تیم در جدول پنج امتیازی شوند اما جایگاه‌شان بی‌تغییر بماند. در جدول رم به خاطر کسب نتیجه بهتر در بازی‌‌های رودررو برابر زسکا دوم و نماینده روسیه سوم است.

در دیگر بازی امشب پورتوی پرتغال که صعودش به مرحله بعد از پیش مسجل شده بود، در خانه باته بوریسوف بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا تقریباً از بابت صعودش به عنوان صدرنشین گروه هم آسوده خاطر شود.

در این بازی هکتور هررا در دقیقه 56، جسکون مارتینس در دقیقه 65 و کریستین تیو در دقیقه 89 برای پورتو گلزنی کردند تا این تیم با 13 امتیاز همچنان صدرنشین جدول گروه H‌ باشد.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب شش بازی دیگر به طور همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

گروه E
منچسترسیتی - بایرن مونیخ
گروه F
آپوئل نیکوزیا - بارسلونا
پاری‌سن‌ژرمن - آژاکس
گروه G
شالکه - چلسی
اسپورتینگ لیسبون - ماریبور
گروه H
شاختار دونتسک - اتلتیک بیلبائو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل