بازدید 2286

انتقاد پاپ فرانسیس از سیاست‌های اتحادیه اروپا

مقر پارلمان اتحادیه اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه شاهد حضور پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان بود.
کد خبر: ۴۵۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۰ 26 November 2014
مقر پارلمان اتحادیه اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه شاهد حضور پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاپ فرانسیس در بازدید از پارلمان اتحادیه اروپا خواستار تدوین برنامه‌ای برای مهاجرت در قاره سبز شد.

وی در سخنانی با اشاره به مرگ هزاران مهاجر غیرقانونی طی سال های اخیر در مسیر رساندن خود به اروپا گفت: ما نمی توانیم اجازه دهیم که دریای مدیترانه به یک گورستان بزرگ بدل شود.

پاپ فرانسیس در ادامه گفت: اروپا قادر خواهد بود که با مشکلات مربوط به مهاجرت رو در رو شود؛ تنها در صورتی که بتواند به روشنی هویت فرهنگی خود را حفظ کند.

رهبر کاتولیک‌های جهان سران اتحادیه اروپا را به تصویب قوانین مناسبی که ضمن تامین حقوق شهروندان اروپا، مهاجران را نیز بپذیرد، ترغیب کرد و اقدام علیه دلایل مهاجرت به جای مشغول شدن به عواقب آن را برای حل این مشکل موثر دانست.

پاپ در ادامه سفر به استراسبورگ در میان اعضای شورای اروپا نیز حاضر شد و درباره لزوم برقراری صلح در جهان سخنرانی کرد.

رهبر کاتولیک‌های جهان با حضور بی‌سابقه در مقر شورای اروپا، سیاست‌های اتحادیه اروپا را در مسائل مختلف به باد انتقاد گرفت.

پاپ فرانسیس در نطق خود در میان دولتمردان و سیاستمداران اروپایی در شورای اروپا ضمن انتقاد از سیاست های غلط در این منطقه، خواهان تجدید نظر در بسیاری از تصمیم‌ها شد. رهبر کاتولیک‌های جهان خواهان انعطاف‌پذیری کشورهای اروپایی در پذیرش مهاجران شد و گفت: اروپا خسته و بدبین است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار