بازدید 7997
‌اکبر ترکان در خراسان شمالی تشریح کرد ;

سیاست‌های دولت برای خروج مسکن از رکود

‌‌رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: صندوق پس‌انداز مسکن یکی از راه‌های پاسخگویی به تقاضا‌ست و حرکت جدی برای خروج از رکود بخش ساختمان است.
کد خبر: ۴۵۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶ 25 November 2014
‌‌رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: صندوق پس‌انداز مسکن یکی از راه‌های پاسخگویی به تقاضا‌ست و حرکت جدی برای خروج از رکود بخش ساختمان است.

به گزارش فارس ، اکبر ترکان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان‌ نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بیان داشت: 308 هزار مهندس در کشور داریم که در شرایط خوب 120 میلیون متر مربع ساخت‌و‌ساز در کشور است.

وی افزود: در سیاست‌های دولت برای خروج از رکود یکی از بخش‌های مهم و مورد توجه بخش ساختمان است که تلاش می‌شود با اعمال برخی سیاست‌ها این بخش فعال شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور افزود: در این راستا وزارت راه و شهرسازی این موضوع را در دو بخش عرضه و تقاضا پیگیری و سیاست‌هایی را در این بخش اعمال می‌کند.

وی از صندوق پس‌انداز مسکن به عنوان یکی از راهبردها در این ارتباط برشمرد و بیان داشت: این راه خوبی بوده که این وزارتخانه این فضا را ایجاد و آن را دنبال کرده است.

ترکان اظهار کرد: بر همین اساس وزارت راه و شهرسازی به منظور فعال کردن بخش ساختمان و خروج از رکود موضوع حساب‌های خرد برای صندوق پس‌انداز مسکن را در دستور کار قرار داد.

وی خاطر‌نشان کرد:همه می‌دانیم در بازاری که عرضه و تقاضا نامتعادل است باید یک فکر نویی را برای استفاده از ظرفیت‌های نظام مهندسی داشته باشیم و به سمت  صادرات خدمات فنی و مهندسی برویم و این اقدامی موثر در این راستا خواهد بود.

به گزارش فارس، در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، فرماندار بجنورد، مدیر کل راه و شهرسازی و شماری از مسئولان استان شرکت داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل