بازدید 4186
بر اساس ارزیابی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه

منطقه یورو ; خطری برای اقتصاد جهانی

سازمان همکاری اقتصادی توسعه با کاهش پیش بینی های خود برای رشد اقتصادی در منطقه یورو اوضاع وخیم اقتصادی در این منطقه را خطری برای اقتصاد جهانی ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۵۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲ 25 November 2014
 سازمان همکاری اقتصادی توسعه با کاهش پیش بینی های خود برای رشد اقتصادی در منطقه یورو اوضاع وخیم اقتصادی در این منطقه را خطری برای اقتصاد جهانی ارزیابی کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل" آلمان بر اساس ارزیابی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ,OECD رکود اقتصادی در منطقه یورو یک خطر اقتصادی بزرگ تری را برای اقتصاد جهانی به نمایش می گذارد. پیش بینی های رشد اقتصادی برای منطقه یورو به شدت کاهش پیدا کرده است.

بر اساس ارزیابی سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در اروپا، رشد ضعیف اقتصادی در منطقه یورو یک خطر بالاتری را برای اقتصاد جهانی به نمایش می گذارد.

بر اساس چشم انداز اقتصادی که روز سه شنبه در پاریس از طرف این سازمان بین المللی ارائه شده است اقتصاد منطقه یورو در سال جاری رشد 0.8 درصدی را خواهد داشت، این در حالی است که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در ماه می انتظار یک رشد 1.2 درصدی را برای اقتصاد منطقه یورو داشت.

این سازمان بین المللی  برای سال 2015 نیز پیش بینی های رشد اقتصادی خود برای منطقه یورو را از 1.7 درصد به 1.2 درصد کاهش داده است. همچنین پیش بینی های رشد اقتصادی برای آلمان نیز کاهش داشته است. بر این اساس رشد اقتصادی آلمان در سال آینده تنها 1.1 درصد رشد خواهد داشت.

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه همچنین با توجه به رکود اقتصادی در منطقه یورو این را معقول دانست که به کشورهای بحران زده مانند فرانسه و ایتالیا برای کاهش بدهی های خود در سال آینده زمان بیشتری داده شود. البته این سازمان خواستار اصلاحات ساختاری بیشتر در منطقه یورو شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر