بازدید 8236

خزعلی: در جنگ جمعیتی به سر می‌بریم

وی با بیان "در حال حاضر در جنگ جمعیتی به سر می‌بریم" گفت: باید در جمعیت همه رشته‌های تخصصی مانند جمعیت شناسی، آمار، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و غیره در نظر گرفته شود تا برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد و نیروهای سالم مؤمن و متعهد و متخصص داشته باشیم.
کد خبر: ۴۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳ 25 November 2014
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده گفت: هنری کیسینجر، استراتژیست و سیاستمدار کهنه‌کار آمریکایی اعلام کرد جمعیت زمین باید ۴میلیارد نفر کم شود و این کار را باید از مسلمانان شروع کرد.

کبری خزعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه مقام معظم رهبری از 4 سال پیش با دقت و بررسی‌های علمی مستقیماً وارد هدایت حکیمانه جامعه در موضوع جمعیت شدند چرا که این موضوع هم اسلام و هم ایران را مورد خطر قرار داده است اظهار داشت: در عین حال صهیونیسم بین‌المللی برنامه‌های وسیعی را برای کاهش جمعیت آغاز کرده است لذا ایشان با مشورت با چندین مرکز تحقیقاتی در کشور و استفاده از نظرات کارشناسان خبره کشوری نکات مهمی را گوشزد کردند و به این نتیجه رسیدند برنامه‌ریزی‌ای که در اوایل انقلاب برای کاهش جمعیت کشور انجام شد به‌دلیل عدم‌رصد به‌موقع، به‌طور منفی تداوم پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این تداوم کاهش جمعیت با خواست صهیونیست‌ها همسو شد تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه صهیونیسم بین‌الملل، کاهش جمعیت کره زمین است که در همین راستا به‌طور رسمی کیسینجر اعلام می‌کند که 4میلیارد نفر باید از جمعیت زمین کم شود که در رأس آنها جمعیت مسلمانان هستند و بقیه آنها هم باید از کشورهای آسیای شرقی باشد چرا که به‌زعم آنها، این جمعیت، جمعیت نامطلوب هستند.

خزعلی با بیان اینکه کاهش جمعیت صهیونیست به‌منظور مدیریت جهانی است ادامه داد: آنها با دو ترفند کار خود را آغاز کردند؛ یکی کاهش جمعیت فیزیکی جهان به‌کمک جنگ‌ها و کشتارها با عنوان ذبح است که در حال حاضر این کار را در خاورمیانه شروع کردند و دیگری کنترل جمعیت است که که از کاهش فرزندآوری شروع می‌شود و به تغییر سبک زندگی مردم در فرزندآوری می‌رسد و نام این کار را نسل‌کشی خاموش گذاشتند.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه برای کاهش فرزندآوری شگردهای مختلفی در نظر گرفتند یادآور شد: تشویق وسیع به تحصیل و اشتغال بین زنان جامعه بدون توجه به کانون خانواده یکی از این شگردهاست؛ ما با تأکید، تحصیل را از گهواره تا گور معتقدیم و اشتغال را هم در هر عرصه‌ای که نظام نیاز دارد واجب می‌دانیم و در عین حال هر فردی آزاد است که اشتغال را برگزیند اما نیازهای خانواده را نمی‌توان نادیده گرفت و دولت‌ها مکلفند زمینه‌هایی فراهم کنند تا زنان خانواده در عین حال که بتوانند به بهترین وجه در خانواده، همسری و مادری مطلوب داشته باشند در جامعه هم به مسائل اجتماعی بپردازند.

خزعلی گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در موضوع جمعیت از ما به‌عنوان سیاستگذاران خواستند برنامه‌ریزی به‌نحوی باشد که خانواده به‌موقع تشکیل شود و زن حمایت کافی در همه عرصه ها مانند اشتغال و تحصیل به کمک انواع قوانین و مرخصی‌ها و بیمه‌ها شود تا بتواند در عین تحصیل، امکان ازدواج و فرزندآوری را داشته باشد اگر فاصله‌ای برای سنوات تحصیلی این فرد ایجاد می‌شود قوانین از وی حمایت شود که ما در مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دو سال و نیم به وی اجازه می‌دهیم مرخصی بگیرد، بدون اینکه سنوات تحصیلی حساب شود، حتی برای شغل هم تمهیداتی در نظر گرفته شده است که با تأخیر در حضور در محل کار، مشکلی برای ادامه اشتغال نداشته باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این زمینه تأکید کردند که این برنامه‌‌ریزی‌ها برای افزایش جمعیت کافی و علمی است و وقت آن فرارسیده است که 1000 نفر نخبگان پای کار بیایند و مطالب را بررسی و کار علمی و تحقیقاتی کنند تا بعد از اقناع نخبگان وارد جامعه شویم و جامعه را قانع کنیم.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده اضافه کرد: موضوع بررسی جمعیت، تخصصی و چندرشته‌ای است اما متأسفانه به یک نهاد و زیرمجموعه یک وزارتخانه تحویل شد، در حالی که موضوعی فرارشته‌ای و چندتخصصی است که باید فراقوه‌ای هم باشد  و در سطح رهبری نظام به این موضوع  پرداخته شود و جایگاه تخصصی و عالی به این موضوع داده شود ولی به یک اداره کل در وزارت بهداشت سپرده شد و ضربه خورد، در حالی که این موضوع فقط بهداشتی نیست و یکی از ابعاد آن بهداشت است.

خزعلی خاطرنشان کرد: در یک جنگ مجموعه‌ای از گروه‌ها و وزارت‌خانه‌ها باید در میدان باشند که یکی از آنها وزارت بهداشت است که اگر جنگ مجروح داشت پیشگیری و درمان شود اما آیا می‌توانیم فرماندهی عالی کل قوا را به یک اداره کل در وزارت بهداشت بسپاریم فقط به این دلیل که در نهایت یک تعدادی را باید وزارت بهداشت پذیرایی کند؟ به همان شدت این موضوع غلط است که ما در جمعیت متأسفانه این کار را کردیم.

وی با بیان "در حال حاضر در جنگ جمعیتی به سر می‌بریم" گفت: باید در جمعیت همه رشته‌های تخصصی مانند جمعیت شناسی، آمار، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و غیره در نظر گرفته شود تا برنامه‌ریزی جامعی صورت گیرد و نیروهای سالم مؤمن و متعهد و متخصص داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل