بازدید 7839

‌روایت جلیلی از مخالفت دشمنان با ایران هسته‌ا‌ی

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت با برشماری مخالفت دشمنان با ایران هسته‌ای گفت: دشمن در بخش غنی‌سازی هسته‌ای با زور و تزویر وارد صحنه شد و می‌خواهد ما را از حقوق و دفاع از حقیقت منصرف کند.
کد خبر: ۴۵۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶ 25 November 2014
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت با برشماری مخالفت دشمنان با ایران هسته‌ای گفت: دشمن در بخش غنی‌سازی هسته‌ای با زور و تزویر وارد صحنه شد و می‌خواهد ما را از حقوق و دفاع از حقیقت منصرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سعید جلیلی بعد از ظهر امروز در نشست نخبگان بسیجی، دانشگاهی و دانشجویی حلقه‌ها صالحین بسیجیان بابل با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است و یکی از نهادهای مقدسی است که توسط امام راحل تشکیل شد، اظهار داشت: ثمره بسیج انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران همیشه مورد توجه کشورهای دیگر قرار داشته و دارد و فعالیت آن زیر ذره‌بین است، تصریح کرد: چرایی توجه ابر قدرت‌ها به ایران مسئله‌ای است که بسیجیان و مردم باید به آن توجه کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ابرقدرت‌ها همه امکانات خود را علیه کشور ما به‌کار می‌گیرند تا بر مناسبات ما تاثیر بگذارند، افزود: قدرت‌های برتر حق برخورداری از سلاح‌های هسته‌ای را دارند اما کشورهای دیگر ندارد و این مسئله مبنای مناسبات ابرقدرت‌ها در دنیا‌ست.

جلیلی با اشاره به اینکه ما در واقعیت‌های دنیا با زور مواجه نیستیم، گفت: در واقعیت دنیا، ما با زور به اضافه تزویر مواجه هستیم و باید به دنبال واقع بینی در سیاست خارجی باشیم نه واقعیتی که آنها نشان می‌دهند.

وی گفت: ‌قدرت‌های مستکبر که با شعار اقتصاد آزاد بر جهان حاکم هستند با اعلام زور سعی دارند به مردم جهان بقبولانند که شکست‌ناپذیر هستند و حرف اول را آنها می‎زنند و لذا کسی حق مخالف با آن را ندارد.

جلیلی با اشاره به اینکه شجره طیبه کشور زمانی شکل گرفت که مردم یک‌صدا بر مبنای انقلاب اسلامی شاه را بیرون کردند، ادامه داد: دشمن بعد از شکست با تمام امکانات نظامی صدام را وارد عرصه کرد اما موفق نشد و امروز نیز با موضوع هسته‌ای وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌ها سعی دارند ایران هسته‌ای نشود اما امروز خود اقرار می‌کند ایران کشور هسته‌ای است، گفت: ایران پیروز شد چون نه تنها در برابر اراده آنها ایستاد و مقاومت نیز کرد بلکه دشمن نیز متوجه شد که شجره طیبه روز به روز موفق‌تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه حزب‌الله ‌لبنان با الگوبرداری از این شجره طیبه، در غزه پیروز شد، خاطرنشان کرد: این شجره طیبه می‌تواند تمدن و اندیشه جدیدی را به جهان معرفی کند و این قابلیت را دارد.

جلیلی با بیان اینکه دشمن مدعی است که گزینه نظامی وی روی میز است در حالی که نخستین گزینه‌ای بود که روی میز بود را در هشت سال دفاع مقدس علیه کشور ما به‌کار برد، گفت: دشمن در بخش غنی‌سازی هسته‌ای با زور و تزویر وارد صحنه شد و می‌خواهد ما را از حقوق و دفاع از حقیقت منصرف کند.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با اشاره به اینکه دشمنان ایران بیش از 144 شبکه ماهواره‌‌ای رایگان علیه ایران راه‌اندازی کردند، متذکر شد: دشمنی که در مقابل 20 درصد غنی‌سازی کشور برای کمک به 850 هزار بیمار در کشور مخالفت می‌کند چگونه ممکن است این همه شبکه‌های ماهواره‌ای را برای گذران اوقات فراغت ما راه‌اندازی کند.

وی با اعلام اینکه ایران در همه عرصه‌ها به کمترین‌ها راضی نیست زیرا به پیشرفت و قله بلند می‌اندیشد، اضافه کرد: رهبر انقلاب طراحی تمدن اسلامی را چیده و ما به آن سمت می‌‎رویم و دشمن این پدیده را درک نکرده در حالی که نشانه‌های آن همانند بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان در حال رخ دادن است.

جلیلی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای هسته‌ای و شهیدانی چون شهید شهریاری، شهید روشن، رضایی‌نژاد و علی‌محمدی گفت: این افراد بدون مطالباتی از دولت در این راه قدم گذاشتند و خلوص ملت و اراده آنها در کار سبب نگرانی دشمن شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بیش از اینکه نگران غنی‌سازی هسته‌ای شود، نگران جوانان با اندیشه‌های آنان است، اظهار داشت: دشمنان ما فهمیدند که تزویر با تفکر بسیجی جواب نمی‎دهد، تفکر بسیجی همان اسلام نابی است که امام بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه ملت ما امروز حیات جدید با فرمان الهی گرفت و این یک تجربه در کنار اعتقاد قرآنی است، افزود: دشمن از اسلام ناب و تفکری که مبارزه، مردم‌سالاری دینی و هم جوابگوی همه نیازهای بشری است، نگران است، تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند اهرم فشار علیه ایران را به کار گیرد و مدعی حقوق بشر و دوستی با ایران شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه ایران همواره در همه عرصه‌ها اراده خود را بر دشمن غالب کرد و دشمن را قدرت پوشالی در جهان معرفی کرد، گفت: این مسئله سبب شد تا در برابر اسلام ناب نسخه بدلی ارائه دهد.

وی با اعلام اینکه امروز پشت جریان تکفیری و تروریستی، آمریکا قرار دارد تا با این نسخه بدلی اسلام را بدنام کند و به نام مبارزه با تروریست وارد صحنه شود، یادآور شد: دشمن چون نمی‎تواند با اسلام ناب مبارزه کند، نسخه‌های بدلی مانند داعش و تکفیری را ارائه داده است در حالی که باید بداند این ابتدای انقلاب ما است و ثمره ارزنده آن را در پیش رو داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها