بازدید 2855

بسیج به خلق موفقیت‌های ملی و جهانی منجر خواهد شد

محمد‌مهدی زاهدی
کد خبر: ۴۵۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 25 November 2014
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ در یادداشتی به مناسبت هفته بسیج٬ گفت: بدون تردید، بسیج افتخارآفرین و تلاشگر، دارای ظرفیت استثنایی و سترگی است که بهره‌جویی صحیح از آن، منجر به خلق موفقیت‌های ملی و جهانی متنوع برای نظام اسلامی خواهد شد.

محمد‌مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ در یادداشتی به مناسبت هفته بسیج٬ گفت: بدون تردید، بسیج افتخارآفرین و تلاشگر، دارای ظرفیت استثنایی و سترگی است که بهره‌جویی صحیح از آن، منجر به خلق موفقیت‌های ملی و جهانی متنوع برای نظام اسلامی خواهد شد.

متن یادداشت این نماینده به ظرح زیر است:

هفته بسیج را که یادآور رشادت، پیشگامی و حماسه‌آفرینی بسیج قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی است، به همه دوستداران بالندگی و اعتلای فرهنگ ممتاز بسیج شادباش می‌گویم.

بدون تردید، بسیج افتخارآفرین و تلاشگر، دارای ظرفیت استثنایی و سترگی است که بهره‌جویی صحیح از آن، منجر به خلق موفقیت‌های ملی و جهانی متنوع برای نظام اسلامی خواهد شد. این نیروی کوشا، با دل سپردن به شور مهرآفرین ولایت و تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری فرزانه انقلاب، همواره حافظ مرزهای روشن انقلاب و نظام اسلامی و نگاهبان میراث ارجمند شهیدان و ایثارگران والامقام بوده و هست.

تجلیل از نام و یاد بسیجیان پرافتخار، در سالی که به یمن رهنمون مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامبردار گشته معنایی خاص دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل