بازدید 11248
۱

پاسخ همراه اول به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۵۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ 25 November 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
نمی دانم خبر دارید یا نه، ولی الان حدود سه هفته است که سیستم های همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور خاورمیانه خراب است. پس از یک طرفه شدن خط بنده ، اقدام به پرداخت غیر حضوری کردم که کلیه سیستمهای پرداخت غیر حضوری مثل 2000 و 9990 و پورتالهای بانکی خراب بود، بعد از یک هفته توسط پورتال بانک پاسارگاد پرداخت شد. که همچنان وصل نشده اتفاق عجیب اینکه ، چند روز بعد از پرداخت به امور مشترکین مراجعه کردم و  فرمی را تکمیل کردم و به من گفتند که تا عصر وصل میشود ولی عصر ان روز به جای وصل شدن کلا خطم دوطرفه قطع شد و سیم کارتم سوخت. فردا که مراجعه کردم به امور مشترکین، گفتند که سیستمها قطع است و تا بعد تعطیلات هم درست نمیشود. که امروز هم مراجعه کردم و وعده شنبه به من داده شده. سوال اینجاست که در این رهگذر اگه خسارتی به من وارد میشد پاسخ همراه اول چی بود؟

پاسخ:
باسلام واحترام
بازگشت به نامه شماره 113/292 مورخ93/08/15درخصوص شکواییه مذکور،به استحضار می رساند پس از مشکل گفته شده با هماهنگی بعمل آمده وبا ایجاد شبکه اطلاع رسانی ،درخواست های مشترکین مبنی بر قطع ووصل خطوط دریافت شد واقدامات لازم جهت وصل ویا قطع این خطوط صورت پذیرفت.
درضمن خطوط مشترکینی که به دلیل بدهی قطع شود نیاز به تعویض سیم کارت نداشته وصرفا با پرداخت مبلغ صورتحساب خطشان وصل می شود.

سعید عسکری
مدیرکل ارتباطات

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
مال من هم اینطوری شده. یه طرفس و نمیتونم شناسه قبض و پرداختم رو برست بیارم تا پرداخت کنم.
به 09990 هم زنگ میزنم اونا هم نمیتونن میگن sms بده برات میاد. خطم یه طرفس چجوری sms بدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل