بازدید 1848

تیم مذاکره برای رسیدن به توافق نهایی تلاش کند

کد خبر: ۴۵۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ 25 November 2014
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که با منطق جلو می رود، توضیح داد: در حال حاضر راهی جز ادامه مذاکره برای احقاق حقوق ملت نداریم.

 حسین طلا در گفت وگو با  خانه ملت، با بیان اینکه قدرت های بزرگ به راحتی اجازه احقاق حقوق ملت ایران را نمی دهند، گفت: طی 11 ماه گذشته علی رغم همه همکاری ها و عمل به تعهدات توسط ایران حدود 16 تحریم دیگر نیز علیه این کشوراعمال شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای غربی نه تنها قدمی در زمینه حل مشکل هسته ای برنداشتند بلکه فشار را بر ایران بیشتر کردند، افزود: با وجود تلاش های تیم مذاکره کننده برای حل مساله هسته ای، تمدید مذاکرات راهکار مطلوبی برای جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی با بیان اینکه هم اکنون باید به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به ظرفیت داخلی توجه کنیم، افزود: طی 35 سال تحریم اعمال شده علیه ایران اسلامی، توانستیم به تکنولوژی هسته ای، نظامی و سلول بنیادی دست یابیم.

طلا با بیان اینکه موفقیت های علمی و نظامی نشان داد که باید به جمله "ایرانی می تواند" باور داشته باشیم، تصریح کرد: باید با باور به توانایی خود و رجوع به جوانان دانشمند به عنوان ظرفیت های داخل کشور قدرت رشد و  مبارزه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقادی به ترک مذاکره ندارم،‌ ادامه داد: مذاکره علاوه بر اینکه می تواند پروژه های ایران هراسی و اسلام هراسی را با شکست مواجه کند، نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران می تواند با ورود به میدان مذاکره حق خود را پیگیری کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که با منطق جلو می رود، توضیح داد:  در حال حاضر راهی جز ادامه مذاکره برای احقاق حقوق ملت نداریم.

وی با بیان اینکه  تاریخ نشان می دهد غرب و آمریکا پایبندی به تعهدات خود ندارند، ادامه داد: در حالی که مذاکرات را ادامه می دهیم باید مراقب باشیم که تمام تخم مرغ ها را در سبد مذاکره قرار ندهیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، تیم مذاکره کننده هسته ای باید تمام تلاش خود را برای حصول توافق نهایی انجام دهد اما از توجه به رشد ظرفیت های داخلی غافل نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی